Novosti

Pogledajte ultimativnu sportsku limuzinu – QUADRIFOGLIO

Standardna Alfa Romeo Giulia je atraktivna limuzina sa četvero vrata koja je napravljena da parira lideru u
ovoj klasi auta, BMW-ovoj seriji 3 i Mercedesovoj C klasi. Oba ova modela dolaze u skupim i ekstremno brzim
varijantama, kako znamo to su M3 i C-AMG pa možemo pretpostaviti da bi i Alfa napravila svoju “napucanu”
verziju limuzine.

Snažna varijanta Giulie također sa četvero vrata, pod nazivom Quadrifoglio ima 503 konjske snage, zadnji pogon
i ubrzat ce do 100km/h za manje od četiri sekunde i nastaviti voziti brzinom čak preko 300km/h zahvaljujući V6
motoru sa dvije identične turbine, koji je napravljen po uzoru na Ferrarijev motor. Za razliku od standardnog
modela, svaki Quadrifoglio dolazi sa automatskim mjenjačem kao i sa dugmetom koji aktivira “trkaći” modus rada
i isključuje svu elektronsku pomoć za vozače.

Ovo je vjerovatno jedno od najzanimljivijih automobila u svom segmentu, kad ih usporedimo sa njemačkim
limuzinama Mercedosovim C63 amg, BMW M3, BMW M5 obzirom na pristpačniju cijenu u odnosu na poznate evropske
modele.

Prostor 8/10

Čudna karakteristika Alfa Romeo Giulie je nemogućnost sklapanja zadnjih sjedišta. Ovo smanjuje ukupnu
prostranost automobila, uprkos obliku gepeka koji daje pristojnih 480 litara prostora. Mada većina vlasnika
Quadrifoglia neće koristiti ovaj auto za prevoz velikog i teškog tereta.

Zadnja sjedišta imaju dovoljno prostranstva za još dvije osobe koje bi bez problema mogle ići na daleki put u
ovoj limuzini iako bi peta osoba bila previše zbog skučenosti u sredini zbog prostora koji zauzima mjenjač.

 

Oni na prednjoj strani dobijaju udobnu i dobro dizajniranu kabinu koja nije skučena. Kutije u vratima su uske,
ali tu je korisna središnja kutija i držači za čaše koji su sakriveni ispod urednog kliznog panela.

Komfort 8/10

Odgovara za duža putovanja pri raznim brzinama

 

Kada se vozi s osjećajem, Quadrifoglio je udoban kao i svaka druga limuzina. Rad motora dok je vozite odaje
prijatan zvuk koji je popraćen zvukovima vjetra pri većim brzinama ali opet fino iskustvo bez obzira na
brzinu. Giulia se može pohvaliti i udobnošću i po makadamu i drugim neasfaltiranim putevima.

U ovom automobilu čak možete sami sebi birati module vožnje, pa na primjer odabrati mekani ovjes i kada je
auto u sportskom modusu.

Sjedišta su fina i čvrsta ali ne neugodna za sjedenje – ali sportska sjedišta birate na vlastitu odgovornost.
Ulaženje i izlaženje iz auta bi mogao biti problem zbog čudne geometrije volana, vrata i sjedišta.

 

Kontrolna tabla 8/10

Ergonomski efikasna sa dosta korisnih detalja

Quadrifogliova izvanredna prednja tabla je presvučena kožom. Osjeća se preciznost u izradi i iskoristivost prostora ali i potreba da se dizajnom njen izgled podigne na veći nivo.

Kompjuterski sistem u kontrolnoj tabli je predivno suptilan, nevidljiv dok se auto ne upali. Sistem kao takav ima pomalo čudne dimenzije i grafiku koji nisu tako pohvalni ali su ono što je glavno – funkcionalnost, kao što je bluetooth, je iznimno zadovoljavajuća.

Lakoća upravljanja 8/10

Giulia je prilično veliko auto koje teži oko 1,5 tonu. Malo je duža i šita od BMW-a serije 3 i zbog vozačke pozicije, ekstremiteti automobila djeluju predaleko.

Vidljivost je odlična naprijed i adekvatna od pozadi (malo je otežana zbog podignutog zadnjeg kraja) ali sveukupni dojam je da je ovu Alfu mnogo lakše vozit nego većinu vozilica sa 500 konjskih snaga. Parking senzori naprijed i nazad su mnogo bitni ako provodite dosta vremena u gradu.

Osjećaj za vožnju 10/10

Najbolji u klasi.

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio daje najbolje iskustvo u vožnji od bilo koje limuzine sa 4 vrata. Definitivno najbolje auto koje je ikada Alfa napravila. Daje više uzbuđenja nego “njemci” i ima zvuk kao da je superauto.

Pouzdanost 3/10

Alfina loša reputacija nepouzdanosti je opravdana. Automobili koje je kompanija davala auto testerima na probe su svi pokazali neku grešku i mnogo su podložni problemima što ne bi bio slučaj kod jedne M5-ce. I dalje stoji veliko pitanje koliko su uopšte dobro napravljena ova auta.

Specifikacije 7/10

Savršeno razumno za auto od 150 000 maraka.

Specifikacije 7/10

Savršeno razumno za auto od 150 000 maraka.

Quadrifoglio je najbolje što Giulia ima da ponudi i dolazi sa srazmjernom opremom. Automatski mjenjač je
standard kao i kožni interijer i prekrasne felge od 19 cola. Što se tiče konzole koju ste mogli vidjeti na
slikama također dolazi u standardnom paketu.

Ipak, morate platiti dodatno za metalik boju čija cijena doseže i 7000 maraka. Ako želite pojačani zvučni
sistem koštat će vas još dodatnih par hiljada. Takođe možete naručiti Sparco sjedišta od nekih desetak hiljada
maraka ili možda karbon keramičke kočnice koje koštaju cirka 15 hiljada maraka.

 

Uzevši sve stavke u obzir ovo je jedan od boljih automobila u tržištu ove serije i ako biste mogli da pređete
preko šala koje trpi brend Alfa onda je ovo možda idealno auto za vas.

 

 

 

 

TOP DESET NAJBOLJIH AUTOMOBILA

Automobili su pokazali da u novom stoljeću da više ni približno nisu ono što su nekada bili, oni su još jače skrenuli u domenu autonomije i dodatne opreme.Mada  je u svijetu na četiri točka ostalo malčice mjesta, pa je nekoliko proizvođača uspjelo proizvesti nekoliko zanimljivih i barem naizgled posebnih modela od kojih je ova lista sastavljena.

Bugatti Chiron

Mada je njegov prethodnik,moćni Veyron ispao revolucijom,  Chiron zapravo kao njegov nasljednik i ne može biti nešto mega-posebno, deseto je mjesto rezervirano za njega jer  taman tu negdje. Chiron zapravo je pokretni dokaz tome da proizvođači automobila i dalje brzinu vide kao nešto što savršeno paše uz ekskluzivnost, pa zbog toga ovaj automobil nije moguće staviti na bilo kakvu marginu. No da smo doživjeli šok zbog oduševljenja pri pojavljivanju prvih službenih navoda vezanih uz Chiron, ne možemo reći i zato se ovaj automobil nalazi tek na 10. mjestu.

Volkswagen Golf GTI Clubsport

Golf GTI Clubsport  je ove godine ne samo punio kompletan  medijski prostor, već je praktično provirivao iz ćoška zbog Dieselgatea – afere koja je svijetu vrlo ubjedljivo dala do znanja da Volkswagen zajedno sa svim drugim proizvođačima ekološki svjesnih dizela zapravo mulja koliko je dug i širok. Što god da  je pogodilo Volkswagen, njihov je Golf doživio ovu „hardcore“ verziju i poharao Nordschleife, pokazujući Renaultu srednji prst. Ruku na srce, moram reći da čak ni s rekordnim vremenom na „zelenom paklu“ ni sa svom silom performansi i opreme ovaj Golf ni približno ne opravdava svoju poprilično paprenu cijenu, ali to je već drugi par rukava. Kao automobil je ovaj Golf doista nešto spektakularno i posebno, a zatim i apsolutno neočekivano i ugodno iznenađenje iz Wolfsburga. Zato je svoje mjesto našao (i) ovdje.

Ford Focus RS

Uzmemo li u obzir to da su RS-Fordovi oduvijek imali „ono nešto posebno“, za očekivati je bilo da će i Focus RS najnovije generacije zadržati takav pristup. No ovaj je automobil apsolutno zaista prevazišao sva očekivanja. Priznajem, dizajnom definitivno nije nešto posebno, a onaj „Drift“ gumbić mnogima je smiješan i nepotreban dio opreme ovog automobila, ali performanse i stav koji iz sufiksa RS nekako čini skraćenicu za agresivnost jednostavno očarava – pogotovo u plavoj boji. Jasno ko bijeli dan da postoje brži, jači i ekskluzivniji automobili od ovog Forda, ali među konkurencijom u sklopu koje se Focus RS nalazi, jednostavno je nemoguće ne izdvojiti i ne obožavati ga. Pa ako već zbog ničeg drugog, onda je zbog toga zaslužio biti prisutan i ovdje.Slažeteli se?

Cadillac CTS-V

Da, poznato mi je ,velika većina vas ce reći da je BMW bolji i da Mercedes-Benz daje više razloga za kupnju, ljubitelji okupljeni oko „gospodara prstenova“ ili paraolimpijskog logotipa reći će kako nemamo pojma o čemu pričamo. No Cadillac sa svojim V-modelima tokom posljednjih godina pokazuje apsolutnu posvećenost performansama i u svijet nenormalno brzih limuzina donosi svoj unikatan potpis. Mada taj potpis nema tradiciju brzine i ludila s kojom raspolažu Audi, BMW i Mercedes-Benz, no kada se sjetimo da je Cadillac zaokrenuo iz svijeta namijenjenog mafijašima i penzionerima prema Le Mansu i Nordschleifeu, jasno je vidljivo zašto smo CTS-V stavili na ovu top-listu.

Chevrolet Camaro ZL1

Naravno na popis ide još jedan  "Amer" i svojevrsne legende koja još od šezdesetih Chevrolet stavlja na kartu proizvođača koji očaravaju stavom i performansama. Doduše, posljednja generacija Camara skroz malo  je izgubila kormilo, jer motor iz Corvette skupa s dijelovima ovjesa kakvi se nalaze na Cadillacovim V-modelima zajednički ne idu u prilog originalnosti, ali sve je to relativno nebitno kada se pogleda šira slika. ZL1 stvarno je siguran  automobil koji na dnevnoj bazi svojom pojavom može fascinirati gdje god da se pojavi, a na stazi je uvjerljiviji od mnogih skupljih pripadnika svijeta sportskih super brzih automobila. Možda je malčice „nabrijan“ u svom nastupu i time ispada smiješnim za sve one kojima nošenje kaubojskog šešira nije nimalo privlačno, ali s obzirom na to da su sve bitne komponente na njemu daleko nadmašle „muscle car“ filozofiju iz šezdesetih, Camaro ZL1 je jednostavno zakon i tu je kraj priče.

Mercedes-Benz AMG GT-C

AMG GT-C moguće opisati jedino jednom riječju "nema dalje"perverzija na četiri točka koja nikog ama baš nikog ne može ostaviti ravnodušnim .AMG GT je već sam po sebipredobar automobil koji krase brzina i performanse i onaj najbitniji faktor ekskluzivnosti, ali ova topless-verzija modela sve to podiže za još pokoju stepenicu. Uostalom, samo pogledajte kako to čudovište bez krova izgleda i kakav dojam odaje i sve će vam biti jasno.Ako kojim slučajem i dalje niste sigurni zašto smo ovaj automobil naveli u sklopu ove top-liste, možda je vrijeme da posjetite ljekara  ili jednostavno svoj auto-entuzijazam prebacite u neku drugu domenu poput npr. šivanja ili kuhanja.

Renault Talisman (pogotovo karavan)

„Renault? Halo legendo četvrto mjesto? Da li ste vi normalni?!?“ Sigurna  pitanja, moramo priznati. No Talisman nastavlja onu ispravnu ideologiju luksuza i apsolutne udobnosti iz nekih prošlih vremena, te korača istim stazama kojima su koračali modeli 20, 25, 30 i svemirska limuzina iz devedesetih, odnosno Safrané. Ruku na srce, ovaj se automobil možda i ne bi našao na ovoj top-listi da nije bilo ovogodišnjeg Auto Showa, gdje je na Renaultovom izlagačkom prostoru plavi karavan tog naziva nekima od nas uzrokovao nekontrolirano ispuštanje sline iz usta. Uzimajući u obzirom na to da oduvijek volimo karavane (i to pogotovo one brze ili po nečem posebno atraktivne), to i nije nešto čudno, no s obzirom na Renaultove modele koji su tokom  posljednjih godina opisivali firmu i njenu orijentaciju na tržištu, Talisman nas je izuzetno pozitivno  iznenadio u svakomn pogledu. Samim time je ovaj model zasjao u svom punom sjaju i definitivno pokazao da Renault može proizvesti puno uvjerljivije modele od blijedih SUV-a i CrossOvera kakve smo navikli gledati na tržištu s logotipom „tvoraca automobila“.

Acura (Honda) NSX

Mada je izrada modela trajala više od deset godina i usprkos činjenici da je originalni NSX nešto apsolutno neponovljivo, Honda je još jednom pokazala da u svojim redovima i dalje ima ekipu koja može i zna iznenaditi čak i one najzahtjevnije među nama.Ako će mo iskreno  novi  NSX Hibrid  kao takav ima itekako puno razloga da ga ne volimo baš previše, ali ovaj automobil umjesto ekoloških muljarija i marketinških trikova raspolaže s pravim, stvarnim i iskoristivim performansama koje ga čine itekako posebnim. Sasvim realno gledano, ovaj automobil ni u bunilu ne treba uspoređivati s Priusom, jer kao pravi sportski automobil (što NSX definitivno jest) s njime ni u kojoj religiji nije usporediv. Dakako, ako je poređenje potrebno, onda je tek McLaren P1, Ferrari LaFerrari i Porsche 918 moguće staviti u istu rečenicu s novim NSX-om, a u sklopu takve usporedbe NSX ispada najposebnijim od mnogo njih, jer je cijenom poput super-automobila na akciji u obližnjem salonu. Pametnome dosta.

Porsche Panamera

Svakako iznenađenja desetljeća i jedne od najozbiljnih prikaza pretvaranja odvratne gusjenice u predivnog leptira. Kada je prva Panamera prikazana svijetu, mnogi od nas su pomislili kako se radi o nekoj neukusnoj šali. Potom su šok i nevjerica prerasli u gađenje, a na kraju je cijela priča završila smijehom i sarkastičnim primjedbama na konto 911-ice na koju je pao "peh". Dakle prva je generacija Panamere usprkos neslaganjima nekih po tom pitanju (izuzev interijera) bila gadna poput gangrenozne rane, pa je ova druga generacija na tržište donijela jedno od najugodnijih iznenađenja u toku proteklih godina i Panameru svrstala na kartu najljepših automobila na svijetu. Luksuz i performanse nisu nešto što bismo posebno isticali, jer na kraju krajeva ipak je to Porsche, ali dizajn apsolutno očarava iz svih uglova i to je sasvim dovoljno da konstatiramo kako poželjniju limuzinu već dugo godina nismo imali prilike vidjeti.

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Ma jasno kao dan BMW M3 je super. Mercedes-Benz AMG C63 je također perverzija. Audi RS4 svakako  ima „ono nešto posebno“ usprkos činjenici koja kaže da je zbog pogona na sva četiri točka.No usprkos svim pozitivnim i posebnim stranama, niti jedan od tri navedena modela nema ono što ima Alfa Giulia Quadrifoglio – bukvalno klasičan dašak ludila i elegancije s kojima ova Alfa već s prvim fotografijama apsolutno očarava i obara s nogu htjeli to priznati ili ne. Naravno…već smo stoput utvrdili kako bismo radije kupili M3, nego „riskirali“ s Alfom, no sve je to samo teorija. U praksi bismo definitivno probdjeli nekoliko neprospavanih noći preispitujući razloge „za“ i „protiv“, jer kombinacija Ferrarija i Maseratija upakirana u Alfinu karoseriju jednostavno nije nešto što bi u bilo kojem rječniku označavalo nešto za odbaciti ili marginalizirati.I da , cijena je i više nego paprena, mada  s druge strane je ovo Alfa kakvu smo dugo,dugo željno iščekivali i sada kad se konačno nalazi među nama, ne vidimo druge opcije osim obožavanja svega što Giulia Quadrifoglio predstavlja. …a vjerovali ili ne, radi se o jako puno toga. Eto…naša je lista popunjena.Vjerovatno su  neki od automobila  s nje zasigurno naišli na odobravanje, dok su se zbog nekih mnogi zapitali kakvih smo se droga "dosinili" prije sastavljanja ove liste. Razumije se  da smo u nju mogli uvrstiti još svega i svačega, ali ovo su automobili na koje smo u bilo koje doba dana ili noći uvijek bili u mogućnosti obratiti potpunu pažnju. Iskreno se nadamo da ćete barem jednim  dijelom razumjeti kako smo i zašto sastavili ovu top-listu.

Comments

comments

NAJGLEDANIJI VIDEO DANAS NA PORTALU:

Na vrh
Zatvori