Galerija

BMW X serija : Platforma koja fascinira, naročito unutrašnjost

Za BMW X4 (čija je potrošnja goriva kombinirano: 8.3–5.0 l/100 km;Co2 emisija  kombinirano: 193–130 g/km)
kombinacija je nekih od značajki uspješne BMW X ljubimaca sa sportskom elegancijom  jendog klasičnog kupea,
te predstavlja jedan jedinstveni koncept Sports Activity Coupe u srednjoj premium klasi automobila. . .
Njegovo podrijetlo je  dinamično i još više je naglašeno kroz široki spektar  najsuvremenijih motora
koji su visokih performansi, kao i  xDrive pogonom na sva četiri kotača tako i ekskluzivnim dijelovima
standardne opreme primjera kao što su tu varijabilni sportski upravljač, Performance Control te
s tipkama za izmjenu stupnjeva prijenosa tu je kožni sportski  upravljač . Novi BMW X4 se temelji  na platformi BMW-a X3 ali sportski karakter te dinamika koje njega krase predstavljaju pak jednu sasvim noviju razinu. Sve postaje sasvim jasno kada ga gledate tako ispred sebe. Veliki usisnici za zrak smješteni su sa vanjske strane na prednjem dijelu ovog vozila, kao i linije karakteristične  na prednjoj maski – zajedno sa tipičnim BMW-ovim dvostrukim svjetlima naprijed  i isto prednjim svjetlima za maglu  (oboje je pristupačno kao opcija i to u LED tehnologiji) – sve to samu pojavnost BMW-a X4 još dodatno na cesti maksimizira. Vozač i suvozač će u
BMW-u X4 sjedit za 2 mm niže negošto će u BMW-u X3. Ovime  naglašava se kupe karakter novog
BMW-a isto kao i elegantna i ekskluzivna njegova unutrašnjost. Istovremeno, BMW X4 će da nudi dovoljno
prostora za čak pet osoba kao i  što ima impresivnu varijabilnost zahvaljujući svojoj standardno djeljivoj
stražnjoj klupi u omjeru 40:20:40. U skladu sa razigranim osobinama novog BMW-a X4, svi kupci mogu birati između tri benzinska i tri dizelska motora iz BMW EfficientDynamics obitelji, u rasponu snage počevši od 135kW/184 KS do 230 kW/313 KS.

Svi motori BMW  serije zadovoljavaju EU6 standard ,svima poznat standard ispušnih plinova. Valja tu istaknuti novu generaciju posebno 2-litrenog dizelskog motora smještenog u  BMW-u X4 xDrive20d (potrošnja goriva gradska/izvan-gradska/kombinirana 5.8–5.4/5.1–4.8/5.4–5.0 l/100 km; emisija CO2 kombinirano: 141–131 g/km) koji sa atumotskim 8-stupanjskim Steptronic  mjenjačem  postavljasasvim  nove standarde za potrošnju goriva i emisiji CO2. Njegov motor,četverocilindrični motor razvija 140 kW/190 KS i taj najveći okretni moment od čak 400 Nm. BMW tehnološki EfficientDynamics paket smanjuje i potrošnju goriva i čak emisiju CO2 kod novog BMW-a X4. Uključuje funkciju Auto Start Stop  kao i funkciju krstarenja (uz svoj automatski mjenjač sa čak do 8 brzina),   periferne uređaje motora i regeneracije energije kočenja koji rade po potrebi i optimalno, siguravajući pri tome,maksimalno zadovoljstvo pri vožnji još i  zadivljujući stupanj usklađenosti s okolišem . Oprema paketa BMW ConnectedDrive koja i  dolazi uz ovaj novi BMW X4 još će jednomda  potvrđuje premoć BMW-a u povezivanju vozila i vozača  i vanjskog svijeta. Ono što bismo mi mogli izdvojiti pored svih mnogobrojnih funkcija su Head-Up Display u boji, za uključivanje dugih svjetala pomoć i  s funkcijom protiv zasljepljivanja, Driving Assistant Plus  uključuje Lane Departure Warning, aktivni tempomat sa funkcijom Stop & Go , preventivnu zaštitu za  pješaka i sustav Collision Warning koji će da aktivira kočnice i zaustavlja samo vozilo ukoliko je to i potrebno. Akcijska ponuda – za BMW X1 sDrive18d Jedinstvena priča o uspjehu BMW-a X1, najuspješnijeg SUV modela u svojoj klasi,
sada dobiva svoj drugi nastavak: model X1 sDrive18d sa bogatim paketom od opreme dostupan je za sve  Vas po cijeni od 28.999 eura. dok su PDV , BSI ,poseban porez ,i u cijenu uključeni još  servisni paket.

FOTO BMW X5

Prva generacija SUV-a bavarskog  stigla je 1999. (E53), (E70) druga 2006.,  a 2009. ta ponuda je proširena i coupe izvedbom BMW-X6. Iste te je godine predstavljen i X5 M, bio je to model prvi SUV odjela M, prvi M model s 4×4 pogonom i turbo motorom. snažnija izvedba motora 4,4 V8 sa 555 KS  nije mu smetalo 2380 kg. Stotku je već hvatao za 4,7 s, isto kao i M5 /E60 sa usisnim 5.0 V10 sa 507 KS, a na tržištu se uspješno pohrvao sa Mercedes-Benzom ML 63 AMG i isto Porsche Cayenneom Turbo S.
Adaptivni ovjes i diskovi najveći  u ponudi BMW-a (395/385 mm) su nudili  dobre performanse i na svakoj stazi. Treća generacija od modela X5 (F15) u prodaji je još od novembra  2013., a sad je tu i ponuda obogaćena i novom izvedbom M, koja donosi motor najsnažniji u povijesti od bavarskog proizvođača, koji je i uparen sa izvrsnim ZF-ovim osam-stupanjskim automatik mjenjačem. Pogon je na sve kotače xDrive i u normalnom režimu šalje se na stražnje kotače 60 posto snage , dok u nekim ekstremnim situacijama može poslati svih 100 posto straga ili sprijeda .  To i  jamči obilje gripa i u svim situacijama. Uz  njegov adaptivni ovjes (-10 mm), pogon xDrive i još te gume širine 285/325 mm, i još bočno ubrzanje počinje od 1,2 g. Motor S63 sebi razvija 15 KS i 70 Nm više to nego što je u modelima M5 i M6. Zapravo je tu riječ o žešćoj izvedbi motora N63, uvedenog 2008., ugrađuje se još  i u modele M5 i M6, ali se tamo razvija 560 KS i 680 Nm. Snaga je povećana za potrebe teških SUV-ova  na 575 KS pri 6000-6500/min te 750 Nm pri 2200-5000/min.

Kao što to se i očekivalo od  BMW vozila sa klasičnojop m oznakom, dizajn prati evoluciju i nikako ne prati revoluciju. Dizajn jejoš  agresivniji i u još većoj mjeri premijum, ali je i dalje lako prepoznatljiv od firme iz Minhena. U poređenju autmobila sa prethodnikom, novi BMW X6 je također  i veći sa svojom  dužinom od 4,909 mm, širinom od 1,989 mm, visinom od 1,702 mm, a sa težinom od 2,065 kg je za čak  deset kilograma i lakši. Enterijer nije nepšto značajnije menjan u poređenju sa drugim X5 i u velikoj mjeri on prati strategiju sa materijalima kvalitetnijim i opremom pod dugačkom listom standardne i opcione kao do sada . Po pitanju njegove mehanike, najviše pažnje baš privlači xDrive50i model, jer je on taj koji pruža 4.4L twin-turbo V8 motor s 443 ks i 650 Nm obrtnog momenta. To je 42 ks i 50 Nm obrtnog momenta je više u poređenju s motorom koji on zamenjuje, čime je još i  ubrzanje do 100 km/h spušteno samo na   4.8 sekunde. BMW očekuje ipak  da većina kupaca će da se odluče za dva od ovih  3.0L I6 dizel motora – jer i onaj slabiji razvija 254 ks i 559 Nm obrtnog momenta, a onaj drugi moćniji čak 376 ks i 738 Nm obrtnog momenta. Moćniji motor još pruža ubrzanje do 100 km/h a za samo 5.2 sekunde, još uz maksimalnu brzinu limitiranu na 250 km/h, dok drugi slabiji motor pruža tu kombinovanu potrošnju od do sedam litara na 100 kilometara. Na proljeće će ponuda vjerovatno i biti proširena sa novim I6 benzincem, moćnijim dizelom isto kao i sportskim M modelom. U svakom slučaju, i pored kritika  mnogih kako nema tu svrhu jer tu značajno jeftiniji X5 pruža nešto više prostora, BMX X6 je još i  dalje veoma veoma veliki hit među brojinim kupcima. Osim ukoliko Audi i Mercedes ne predstaveneke nove značajno bolje rivale, X6 će dalje i dalje nastaviti da dominira u toj klasi.

TOP DESET NAJBOLJIH AUTOMOBILA

Automobili su pokazali da u novom stoljeću da više ni približno nisu ono što su nekada bili, oni su još jače skrenuli u domenu autonomije i dodatne opreme.Mada  je u svijetu na četiri točka ostalo malčice mjesta, pa je nekoliko proizvođača uspjelo proizvesti nekoliko zanimljivih i barem naizgled posebnih modela od kojih je ova lista sastavljena.

Bugatti Chiron

Mada je njegov prethodnik,moćni Veyron ispao revolucijom,  Chiron zapravo kao njegov nasljednik i ne može biti nešto mega-posebno, deseto je mjesto rezervirano za njega jer  taman tu negdje. Chiron zapravo je pokretni dokaz tome da proizvođači automobila i dalje brzinu vide kao nešto što savršeno paše uz ekskluzivnost, pa zbog toga ovaj automobil nije moguće staviti na bilo kakvu marginu. No da smo doživjeli šok zbog oduševljenja pri pojavljivanju prvih službenih navoda vezanih uz Chiron, ne možemo reći i zato se ovaj automobil nalazi tek na 10. mjestu.

Volkswagen Golf GTI Clubsport

Golf GTI Clubsport  je ove godine ne samo punio kompletan  medijski prostor, već je praktično provirivao iz ćoška zbog Dieselgatea – afere koja je svijetu vrlo ubjedljivo dala do znanja da Volkswagen zajedno sa svim drugim proizvođačima ekološki svjesnih dizela zapravo mulja koliko je dug i širok. Što god da  je pogodilo Volkswagen, njihov je Golf doživio ovu „hardcore“ verziju i poharao Nordschleife, pokazujući Renaultu srednji prst. Ruku na srce, moram reći da čak ni s rekordnim vremenom na „zelenom paklu“ ni sa svom silom performansi i opreme ovaj Golf ni približno ne opravdava svoju poprilično paprenu cijenu, ali to je već drugi par rukava. Kao automobil je ovaj Golf doista nešto spektakularno i posebno, a zatim i apsolutno neočekivano i ugodno iznenađenje iz Wolfsburga. Zato je svoje mjesto našao (i) ovdje.

Ford Focus RS

Uzmemo li u obzir to da su RS-Fordovi oduvijek imali „ono nešto posebno“, za očekivati je bilo da će i Focus RS najnovije generacije zadržati takav pristup. No ovaj je automobil apsolutno zaista prevazišao sva očekivanja. Priznajem, dizajnom definitivno nije nešto posebno, a onaj „Drift“ gumbić mnogima je smiješan i nepotreban dio opreme ovog automobila, ali performanse i stav koji iz sufiksa RS nekako čini skraćenicu za agresivnost jednostavno očarava – pogotovo u plavoj boji. Jasno ko bijeli dan da postoje brži, jači i ekskluzivniji automobili od ovog Forda, ali među konkurencijom u sklopu koje se Focus RS nalazi, jednostavno je nemoguće ne izdvojiti i ne obožavati ga. Pa ako već zbog ničeg drugog, onda je zbog toga zaslužio biti prisutan i ovdje.Slažeteli se?

Cadillac CTS-V

Da, poznato mi je ,velika većina vas ce reći da je BMW bolji i da Mercedes-Benz daje više razloga za kupnju, ljubitelji okupljeni oko „gospodara prstenova“ ili paraolimpijskog logotipa reći će kako nemamo pojma o čemu pričamo. No Cadillac sa svojim V-modelima tokom posljednjih godina pokazuje apsolutnu posvećenost performansama i u svijet nenormalno brzih limuzina donosi svoj unikatan potpis. Mada taj potpis nema tradiciju brzine i ludila s kojom raspolažu Audi, BMW i Mercedes-Benz, no kada se sjetimo da je Cadillac zaokrenuo iz svijeta namijenjenog mafijašima i penzionerima prema Le Mansu i Nordschleifeu, jasno je vidljivo zašto smo CTS-V stavili na ovu top-listu.

Chevrolet Camaro ZL1

Naravno na popis ide još jedan  "Amer" i svojevrsne legende koja još od šezdesetih Chevrolet stavlja na kartu proizvođača koji očaravaju stavom i performansama. Doduše, posljednja generacija Camara skroz malo  je izgubila kormilo, jer motor iz Corvette skupa s dijelovima ovjesa kakvi se nalaze na Cadillacovim V-modelima zajednički ne idu u prilog originalnosti, ali sve je to relativno nebitno kada se pogleda šira slika. ZL1 stvarno je siguran  automobil koji na dnevnoj bazi svojom pojavom može fascinirati gdje god da se pojavi, a na stazi je uvjerljiviji od mnogih skupljih pripadnika svijeta sportskih super brzih automobila. Možda je malčice „nabrijan“ u svom nastupu i time ispada smiješnim za sve one kojima nošenje kaubojskog šešira nije nimalo privlačno, ali s obzirom na to da su sve bitne komponente na njemu daleko nadmašle „muscle car“ filozofiju iz šezdesetih, Camaro ZL1 je jednostavno zakon i tu je kraj priče.

Mercedes-Benz AMG GT-C

AMG GT-C moguće opisati jedino jednom riječju "nema dalje"perverzija na četiri točka koja nikog ama baš nikog ne može ostaviti ravnodušnim .AMG GT je već sam po sebipredobar automobil koji krase brzina i performanse i onaj najbitniji faktor ekskluzivnosti, ali ova topless-verzija modela sve to podiže za još pokoju stepenicu. Uostalom, samo pogledajte kako to čudovište bez krova izgleda i kakav dojam odaje i sve će vam biti jasno.Ako kojim slučajem i dalje niste sigurni zašto smo ovaj automobil naveli u sklopu ove top-liste, možda je vrijeme da posjetite ljekara  ili jednostavno svoj auto-entuzijazam prebacite u neku drugu domenu poput npr. šivanja ili kuhanja.

Renault Talisman (pogotovo karavan)

„Renault? Halo legendo četvrto mjesto? Da li ste vi normalni?!?“ Sigurna  pitanja, moramo priznati. No Talisman nastavlja onu ispravnu ideologiju luksuza i apsolutne udobnosti iz nekih prošlih vremena, te korača istim stazama kojima su koračali modeli 20, 25, 30 i svemirska limuzina iz devedesetih, odnosno Safrané. Ruku na srce, ovaj se automobil možda i ne bi našao na ovoj top-listi da nije bilo ovogodišnjeg Auto Showa, gdje je na Renaultovom izlagačkom prostoru plavi karavan tog naziva nekima od nas uzrokovao nekontrolirano ispuštanje sline iz usta. Uzimajući u obzirom na to da oduvijek volimo karavane (i to pogotovo one brze ili po nečem posebno atraktivne), to i nije nešto čudno, no s obzirom na Renaultove modele koji su tokom  posljednjih godina opisivali firmu i njenu orijentaciju na tržištu, Talisman nas je izuzetno pozitivno  iznenadio u svakomn pogledu. Samim time je ovaj model zasjao u svom punom sjaju i definitivno pokazao da Renault može proizvesti puno uvjerljivije modele od blijedih SUV-a i CrossOvera kakve smo navikli gledati na tržištu s logotipom „tvoraca automobila“.

Acura (Honda) NSX

Mada je izrada modela trajala više od deset godina i usprkos činjenici da je originalni NSX nešto apsolutno neponovljivo, Honda je još jednom pokazala da u svojim redovima i dalje ima ekipu koja može i zna iznenaditi čak i one najzahtjevnije među nama.Ako će mo iskreno  novi  NSX Hibrid  kao takav ima itekako puno razloga da ga ne volimo baš previše, ali ovaj automobil umjesto ekoloških muljarija i marketinških trikova raspolaže s pravim, stvarnim i iskoristivim performansama koje ga čine itekako posebnim. Sasvim realno gledano, ovaj automobil ni u bunilu ne treba uspoređivati s Priusom, jer kao pravi sportski automobil (što NSX definitivno jest) s njime ni u kojoj religiji nije usporediv. Dakako, ako je poređenje potrebno, onda je tek McLaren P1, Ferrari LaFerrari i Porsche 918 moguće staviti u istu rečenicu s novim NSX-om, a u sklopu takve usporedbe NSX ispada najposebnijim od mnogo njih, jer je cijenom poput super-automobila na akciji u obližnjem salonu. Pametnome dosta.

Porsche Panamera

Svakako iznenađenja desetljeća i jedne od najozbiljnih prikaza pretvaranja odvratne gusjenice u predivnog leptira. Kada je prva Panamera prikazana svijetu, mnogi od nas su pomislili kako se radi o nekoj neukusnoj šali. Potom su šok i nevjerica prerasli u gađenje, a na kraju je cijela priča završila smijehom i sarkastičnim primjedbama na konto 911-ice na koju je pao "peh". Dakle prva je generacija Panamere usprkos neslaganjima nekih po tom pitanju (izuzev interijera) bila gadna poput gangrenozne rane, pa je ova druga generacija na tržište donijela jedno od najugodnijih iznenađenja u toku proteklih godina i Panameru svrstala na kartu najljepših automobila na svijetu. Luksuz i performanse nisu nešto što bismo posebno isticali, jer na kraju krajeva ipak je to Porsche, ali dizajn apsolutno očarava iz svih uglova i to je sasvim dovoljno da konstatiramo kako poželjniju limuzinu već dugo godina nismo imali prilike vidjeti.

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Ma jasno kao dan BMW M3 je super. Mercedes-Benz AMG C63 je također perverzija. Audi RS4 svakako  ima „ono nešto posebno“ usprkos činjenici koja kaže da je zbog pogona na sva četiri točka.No usprkos svim pozitivnim i posebnim stranama, niti jedan od tri navedena modela nema ono što ima Alfa Giulia Quadrifoglio – bukvalno klasičan dašak ludila i elegancije s kojima ova Alfa već s prvim fotografijama apsolutno očarava i obara s nogu htjeli to priznati ili ne. Naravno…već smo stoput utvrdili kako bismo radije kupili M3, nego „riskirali“ s Alfom, no sve je to samo teorija. U praksi bismo definitivno probdjeli nekoliko neprospavanih noći preispitujući razloge „za“ i „protiv“, jer kombinacija Ferrarija i Maseratija upakirana u Alfinu karoseriju jednostavno nije nešto što bi u bilo kojem rječniku označavalo nešto za odbaciti ili marginalizirati.I da , cijena je i više nego paprena, mada  s druge strane je ovo Alfa kakvu smo dugo,dugo željno iščekivali i sada kad se konačno nalazi među nama, ne vidimo druge opcije osim obožavanja svega što Giulia Quadrifoglio predstavlja. …a vjerovali ili ne, radi se o jako puno toga. Eto…naša je lista popunjena.Vjerovatno su  neki od automobila  s nje zasigurno naišli na odobravanje, dok su se zbog nekih mnogi zapitali kakvih smo se droga "dosinili" prije sastavljanja ove liste. Razumije se  da smo u nju mogli uvrstiti još svega i svačega, ali ovo su automobili na koje smo u bilo koje doba dana ili noći uvijek bili u mogućnosti obratiti potpunu pažnju. Iskreno se nadamo da ćete barem jednim  dijelom razumjeti kako smo i zašto sastavili ovu top-listu.

Comments

comments

NAJGLEDANIJI VIDEO DANAS NA PORTALU:

Na vrh
Zatvori