Novosti

Glamorozni pomaci francuske proizvodnje PEUGEOT 5008

Ovo je logičan potez jer su svi SUV-ovi B i C segmenta tu već godinama i rastuća kategorija na europskim tržištima pa zašto  onda se ne dodvoriti onim kupcima koji vole se voziti na nešto povišenom. Novi  5008 je  postavljen na PSA platformu i internog je naziva EMP2 a baš kao što je i broj manji model tj 3008, a od ovog  prethodnog  modela je  dulji za oko 16,5 cm i 11 cm širi, a dok tu mjesta ima za koljena i na stražnjoj klupi sada i više za 60 mm. Sjedala od druge i treće klupe  zasebna su i ona mogu vrlo se jednostavno preklapati, ili sklapati ili vaditi a sve dok prtljažnik tu raspolaže sa nekih  640 litara iz  korisnog prostora i do  sedam sjedala (do krova) i do čak 1060 kod one izvedbe samo s pet sjedala.
S sklopljenim  sjedalom suvozača  i sa  sjedalima iz drugog i trećeg reda se stvara prostor za prijevoz predmeta i do duljine od 3,2 metra. U ponudi kod motora će  naći se i  1,2-litreni trocilindarski turbo benzinac od određenih 130 KS s 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili sa automatikom, 1,6-litreni četverocilindraš od 165 KS i 6-stupanjskom automatikom kao i neki  dizelaši 1.6 sa 100 i 120 KS te  2,0-litreni od 150 i 180 KS. Snaga  uvijek se prenosi na prednju tu osovinu, 4×4 neće ni biti opcija, a za sve one koji silaziti će i sa asfalta tu elektronski je sistem iz Advanced Grip Control s pet programa za vožnje ovisno od podloge.


Elektronika je za sigurnost više i nego bogata,a to i uključuje brojne sisteme  poput što je automatsko kočenje, sistem koji prepoznaje i još mogućnost frontalnog sudara, sistem i koji upozorava nas na  izlazak iz trake, sistem prepoznavanja znakova, zatim sistem i za upozorenje na vozila u nekom  mrtvom kutu… I premijera novog  jednovolumenskog Peugeotovog SUV-a će održat se tu na skorašnjem salonu u Parizu, a već i  prodaja započinje u ljeto od iduće godine.

Naziv tu ostaje isti, ali je koncept u potpunosti jedinstven: skroz drugačiji novi PEUGEOT 5008 definitivno nam osvaja novo područje – područje s velikih SUV-ova sa do sedam mjesta u segmentu C. i na tom je obećavajućem tržištu, koncept kod novog SUV PEUGEOT 5008 taj koji donosi trostruke dileme :
• prvo ; nastaviti razvoj ove Marke i podići još je  u viši cjenovni razred
• drugo ; postati vozilo koje je prisutno na svjetskoj razini i još ostvariti i međunarodni uspjeh
• treće ; postati tako vodeće vozilo u segmentu velikih SUV-ova s sedam mjesta u svom segmentu C.
Novi PEUGEOT  više od kabine!
U unutrašnjosti  nalazi se PEUGEOT  iz najnovije generacije, i taj inovativni, a gotovo futuristički poznat koncept putnike će  u vozilu da odvodi u originalan i još  visokokvalitetni novi svijet pun divnih  iznenađenja. Osim kompaktnog njegovog upravljača i jako velikog dodirnog zaslona čak od 8″, novi PEUGEOT i-Cockpit nam serijski nudi i novi izvanredni digitalni drugačiji prikaz a u visini očiju visoke razlučivosti, i do 12,3″ sa animacijama i jako zadivljujućim izgledom.
Još bolja funkcionalnija prostrana udobna unutrašnjost.

Osim toga, ovaj novi SUV PEUGEOT 5008 sa međuosovinskim razmakom čak i od 2,84 m se nameće tu kao najprostraniji jedan SUV u segmentu C! Naravno i ukupna duljina ovog je vozila (4,64 m) i dalje  uravnotežena. Iako je do 19 cm on tu veći od novog SUV PEUGEOT;  3008 i 11 cm od  njohovog prethodnog modela serije 5008, vanjske dimenzije kod novog SUV PEUGEOTA 5008 i nešto dalje su još jedne od najkompaktnijih među onim vozilima velikog obujma u njihovom segmentu C. Dodatna ta  duljina pogoduje njegovoj unutarnjoj prostranosti, a čime je optimirana i za učinkovitost kod  konstrukcije. Novi tu PEUGEOT 5008 je zasigurno SUV, ali inovativan je zahvaljujući i jedinstvenoj njegovoj konfiguraciji koja na tržištu  obuhvaća:
• tri sasvim zasebna jednaka sjedala a koja su nam podesiva i  po duljini a i po nagibu te ta sklopiva sjedala u njihovom drugom redu
• njegova dva zasebna sjedala i još dva sklopiva sjedala u trećem redu koja  se mogu  izvaditi
• najveći do sad obim prtljažnika ,780dm3 u  ovoj kategoriji , i prema normi VDA 210 (1060 l)
Novi SUV -PEUGEOT 5008  također nam nudi i za sklapanja mogućnost prednjeg suvozačevog sjedala i tu još ima on i potreban drugi  poklopac iz prtljažnika sa funkcijom i pristupa bez ruku.
SUV je taj koji se ističe i vanjskim dizajnom.

Već na prvi je nam pogled jasno: da novi je PEUGEOT 5008  SUV! Ima on i  sva obilježja od SUV-a: dug je i vodoravan mu poklopac za motora, okomit mu je prednji kraj,i  podignutu bočnu liniju karoserije…Još je zanosan, snažan i jako upečatljiv dizajn. Zahvaljujući  njegovoj i jednakoj visini (1,64 m s krovnim nosačima) tu krasi ga i vitka i još vrlo dinamična silueta.Kod njega sprijeda  se nalazi  jedinstvena maska s kromiranim krilcima, a dok  straga se ističe njegova  sjajna crna letvica i poput LED svjetla opalnoga sjaja a u obliku linija koje  svojstvene su  identitetu najnovije tu generacije SUV-ova Marke.
Užitak je u vožnji i putovanju

Novi ekskluzivni SUV PEUGEOT 5008 sa modelima PEUGEOT 308 i 3008 još dijeli platformu EMP2 i dijeli  najnoviji motor Euro 6.1. Ovdje su tom  tržištu sve izvedbe motora, bilo one benzinske ili dizelske, i Best in Class u pripadajućim određenim kategorijama snage! Emisija CO2 tu  nam tako iznosi od 115 g/km i za gamu benzinskih motora i već je od 105 g/km za gamu dizelskih motora.
Taj je novi PEUGEOT pravi  nam poziv za putovanje uz njegovu  izvrsnu zvučnu izolaciju i njegovu brojnu opremu za udobnost: kao što su pneumatski masažni sistem  sa do osam masažnih točaka na prednjim sjedalima, sistem Hi-Fi Premium FOCAL, zatim panoramski krovni otvor itd. Svojim se putnicima također ovdje za njeg  nudi najbolja stalna povezanost baš  zahvaljujući funkciji Mirror Screen i za navigacijski sistem 3D (TomTom – Traffic).
Novi SUV- PEUGEOT 5008 se odlikuje s čitavim nizom iz sigurnosne opreme (poput Advanced Driver Assistance Systems) bilo to u seriji ili bilo u opciji ovisno o zemlji: Advanced Grip Control sa određenom jedinstvenom funkcijom za Hill Assist Descent Control (tj pomoć potrebna pri pokretanju na kosini sa funkcijom Descent Control), Automatsko kočenje prema nuždi, i još upozorenje na potencijalnu opasnost od sudara, još i aktivno upozorenje za nenamjerno.  slučajno, prelaženje crte, sistem kod  upozorenja na nepažnju kod  vozača, i još automatsko uključivanje dugih svjetala, zatim potrebno prepoznavanje prometnih znakova i još i upozorenja na ograničenje brzine, ima i prilagodljivi regulator brzine sa funkcijom potrebnom za zaustavljanje (sa automatskim mjenjačem), aktivni siste za nadzor mrtvog kuta,  Visio Park (360°) i Park Assist.


To je očaravajuća gama i  još extra francuska proizvodnja…

Gama dostupna je i u pet razina opreme: sa tri razine iz komercijalne opreme (Access, Active i Allure) te sa opremom GT Line i opreme GT. Ta  oprema je  za novi SUV PEUGEOT 5008 tu bila i savršeno usklađena s strategijom koju Marka je razvijala u  posljednjih deset godina.
Proizveden prema tvornici u Rennesu (u Francuskoj), ovaj novi SUV PEUGEOT  5008 je prvi nam puta bio predstavljen za javnosti na Pariškom salonu automobila 2016., a njegova je međunarodna prodaja započela se u proljeće 2017.godine.

 

TOP DESET NAJBOLJIH AUTOMOBILA

Automobili su pokazali da u novom stoljeću da više ni približno nisu ono što su nekada bili, oni su još jače skrenuli u domenu autonomije i dodatne opreme.Mada  je u svijetu na četiri točka ostalo malčice mjesta, pa je nekoliko proizvođača uspjelo proizvesti nekoliko zanimljivih i barem naizgled posebnih modela od kojih je ova lista sastavljena.

Bugatti Chiron

Mada je njegov prethodnik,moćni Veyron ispao revolucijom,  Chiron zapravo kao njegov nasljednik i ne može biti nešto mega-posebno, deseto je mjesto rezervirano za njega jer  taman tu negdje. Chiron zapravo je pokretni dokaz tome da proizvođači automobila i dalje brzinu vide kao nešto što savršeno paše uz ekskluzivnost, pa zbog toga ovaj automobil nije moguće staviti na bilo kakvu marginu. No da smo doživjeli šok zbog oduševljenja pri pojavljivanju prvih službenih navoda vezanih uz Chiron, ne možemo reći i zato se ovaj automobil nalazi tek na 10. mjestu.

Volkswagen Golf GTI Clubsport

Golf GTI Clubsport  je ove godine ne samo punio kompletan  medijski prostor, već je praktično provirivao iz ćoška zbog Dieselgatea – afere koja je svijetu vrlo ubjedljivo dala do znanja da Volkswagen zajedno sa svim drugim proizvođačima ekološki svjesnih dizela zapravo mulja koliko je dug i širok. Što god da  je pogodilo Volkswagen, njihov je Golf doživio ovu „hardcore“ verziju i poharao Nordschleife, pokazujući Renaultu srednji prst. Ruku na srce, moram reći da čak ni s rekordnim vremenom na „zelenom paklu“ ni sa svom silom performansi i opreme ovaj Golf ni približno ne opravdava svoju poprilično paprenu cijenu, ali to je već drugi par rukava. Kao automobil je ovaj Golf doista nešto spektakularno i posebno, a zatim i apsolutno neočekivano i ugodno iznenađenje iz Wolfsburga. Zato je svoje mjesto našao (i) ovdje.

Ford Focus RS

Uzmemo li u obzir to da su RS-Fordovi oduvijek imali „ono nešto posebno“, za očekivati je bilo da će i Focus RS najnovije generacije zadržati takav pristup. No ovaj je automobil apsolutno zaista prevazišao sva očekivanja. Priznajem, dizajnom definitivno nije nešto posebno, a onaj „Drift“ gumbić mnogima je smiješan i nepotreban dio opreme ovog automobila, ali performanse i stav koji iz sufiksa RS nekako čini skraćenicu za agresivnost jednostavno očarava – pogotovo u plavoj boji. Jasno ko bijeli dan da postoje brži, jači i ekskluzivniji automobili od ovog Forda, ali među konkurencijom u sklopu koje se Focus RS nalazi, jednostavno je nemoguće ne izdvojiti i ne obožavati ga. Pa ako već zbog ničeg drugog, onda je zbog toga zaslužio biti prisutan i ovdje.Slažeteli se?

Cadillac CTS-V

Da, poznato mi je ,velika većina vas ce reći da je BMW bolji i da Mercedes-Benz daje više razloga za kupnju, ljubitelji okupljeni oko „gospodara prstenova“ ili paraolimpijskog logotipa reći će kako nemamo pojma o čemu pričamo. No Cadillac sa svojim V-modelima tokom posljednjih godina pokazuje apsolutnu posvećenost performansama i u svijet nenormalno brzih limuzina donosi svoj unikatan potpis. Mada taj potpis nema tradiciju brzine i ludila s kojom raspolažu Audi, BMW i Mercedes-Benz, no kada se sjetimo da je Cadillac zaokrenuo iz svijeta namijenjenog mafijašima i penzionerima prema Le Mansu i Nordschleifeu, jasno je vidljivo zašto smo CTS-V stavili na ovu top-listu.

Chevrolet Camaro ZL1

Naravno na popis ide još jedan  "Amer" i svojevrsne legende koja još od šezdesetih Chevrolet stavlja na kartu proizvođača koji očaravaju stavom i performansama. Doduše, posljednja generacija Camara skroz malo  je izgubila kormilo, jer motor iz Corvette skupa s dijelovima ovjesa kakvi se nalaze na Cadillacovim V-modelima zajednički ne idu u prilog originalnosti, ali sve je to relativno nebitno kada se pogleda šira slika. ZL1 stvarno je siguran  automobil koji na dnevnoj bazi svojom pojavom može fascinirati gdje god da se pojavi, a na stazi je uvjerljiviji od mnogih skupljih pripadnika svijeta sportskih super brzih automobila. Možda je malčice „nabrijan“ u svom nastupu i time ispada smiješnim za sve one kojima nošenje kaubojskog šešira nije nimalo privlačno, ali s obzirom na to da su sve bitne komponente na njemu daleko nadmašle „muscle car“ filozofiju iz šezdesetih, Camaro ZL1 je jednostavno zakon i tu je kraj priče.

Mercedes-Benz AMG GT-C

AMG GT-C moguće opisati jedino jednom riječju "nema dalje"perverzija na četiri točka koja nikog ama baš nikog ne može ostaviti ravnodušnim .AMG GT je već sam po sebipredobar automobil koji krase brzina i performanse i onaj najbitniji faktor ekskluzivnosti, ali ova topless-verzija modela sve to podiže za još pokoju stepenicu. Uostalom, samo pogledajte kako to čudovište bez krova izgleda i kakav dojam odaje i sve će vam biti jasno.Ako kojim slučajem i dalje niste sigurni zašto smo ovaj automobil naveli u sklopu ove top-liste, možda je vrijeme da posjetite ljekara  ili jednostavno svoj auto-entuzijazam prebacite u neku drugu domenu poput npr. šivanja ili kuhanja.

Renault Talisman (pogotovo karavan)

„Renault? Halo legendo četvrto mjesto? Da li ste vi normalni?!?“ Sigurna  pitanja, moramo priznati. No Talisman nastavlja onu ispravnu ideologiju luksuza i apsolutne udobnosti iz nekih prošlih vremena, te korača istim stazama kojima su koračali modeli 20, 25, 30 i svemirska limuzina iz devedesetih, odnosno Safrané. Ruku na srce, ovaj se automobil možda i ne bi našao na ovoj top-listi da nije bilo ovogodišnjeg Auto Showa, gdje je na Renaultovom izlagačkom prostoru plavi karavan tog naziva nekima od nas uzrokovao nekontrolirano ispuštanje sline iz usta. Uzimajući u obzirom na to da oduvijek volimo karavane (i to pogotovo one brze ili po nečem posebno atraktivne), to i nije nešto čudno, no s obzirom na Renaultove modele koji su tokom  posljednjih godina opisivali firmu i njenu orijentaciju na tržištu, Talisman nas je izuzetno pozitivno  iznenadio u svakomn pogledu. Samim time je ovaj model zasjao u svom punom sjaju i definitivno pokazao da Renault može proizvesti puno uvjerljivije modele od blijedih SUV-a i CrossOvera kakve smo navikli gledati na tržištu s logotipom „tvoraca automobila“.

Acura (Honda) NSX

Mada je izrada modela trajala više od deset godina i usprkos činjenici da je originalni NSX nešto apsolutno neponovljivo, Honda je još jednom pokazala da u svojim redovima i dalje ima ekipu koja može i zna iznenaditi čak i one najzahtjevnije među nama.Ako će mo iskreno  novi  NSX Hibrid  kao takav ima itekako puno razloga da ga ne volimo baš previše, ali ovaj automobil umjesto ekoloških muljarija i marketinških trikova raspolaže s pravim, stvarnim i iskoristivim performansama koje ga čine itekako posebnim. Sasvim realno gledano, ovaj automobil ni u bunilu ne treba uspoređivati s Priusom, jer kao pravi sportski automobil (što NSX definitivno jest) s njime ni u kojoj religiji nije usporediv. Dakako, ako je poređenje potrebno, onda je tek McLaren P1, Ferrari LaFerrari i Porsche 918 moguće staviti u istu rečenicu s novim NSX-om, a u sklopu takve usporedbe NSX ispada najposebnijim od mnogo njih, jer je cijenom poput super-automobila na akciji u obližnjem salonu. Pametnome dosta.

Porsche Panamera

Svakako iznenađenja desetljeća i jedne od najozbiljnih prikaza pretvaranja odvratne gusjenice u predivnog leptira. Kada je prva Panamera prikazana svijetu, mnogi od nas su pomislili kako se radi o nekoj neukusnoj šali. Potom su šok i nevjerica prerasli u gađenje, a na kraju je cijela priča završila smijehom i sarkastičnim primjedbama na konto 911-ice na koju je pao "peh". Dakle prva je generacija Panamere usprkos neslaganjima nekih po tom pitanju (izuzev interijera) bila gadna poput gangrenozne rane, pa je ova druga generacija na tržište donijela jedno od najugodnijih iznenađenja u toku proteklih godina i Panameru svrstala na kartu najljepših automobila na svijetu. Luksuz i performanse nisu nešto što bismo posebno isticali, jer na kraju krajeva ipak je to Porsche, ali dizajn apsolutno očarava iz svih uglova i to je sasvim dovoljno da konstatiramo kako poželjniju limuzinu već dugo godina nismo imali prilike vidjeti.

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Ma jasno kao dan BMW M3 je super. Mercedes-Benz AMG C63 je također perverzija. Audi RS4 svakako  ima „ono nešto posebno“ usprkos činjenici koja kaže da je zbog pogona na sva četiri točka.No usprkos svim pozitivnim i posebnim stranama, niti jedan od tri navedena modela nema ono što ima Alfa Giulia Quadrifoglio – bukvalno klasičan dašak ludila i elegancije s kojima ova Alfa već s prvim fotografijama apsolutno očarava i obara s nogu htjeli to priznati ili ne. Naravno…već smo stoput utvrdili kako bismo radije kupili M3, nego „riskirali“ s Alfom, no sve je to samo teorija. U praksi bismo definitivno probdjeli nekoliko neprospavanih noći preispitujući razloge „za“ i „protiv“, jer kombinacija Ferrarija i Maseratija upakirana u Alfinu karoseriju jednostavno nije nešto što bi u bilo kojem rječniku označavalo nešto za odbaciti ili marginalizirati.I da , cijena je i više nego paprena, mada  s druge strane je ovo Alfa kakvu smo dugo,dugo željno iščekivali i sada kad se konačno nalazi među nama, ne vidimo druge opcije osim obožavanja svega što Giulia Quadrifoglio predstavlja. …a vjerovali ili ne, radi se o jako puno toga. Eto…naša je lista popunjena.Vjerovatno su  neki od automobila  s nje zasigurno naišli na odobravanje, dok su se zbog nekih mnogi zapitali kakvih smo se droga "dosinili" prije sastavljanja ove liste. Razumije se  da smo u nju mogli uvrstiti još svega i svačega, ali ovo su automobili na koje smo u bilo koje doba dana ili noći uvijek bili u mogućnosti obratiti potpunu pažnju. Iskreno se nadamo da ćete barem jednim  dijelom razumjeti kako smo i zašto sastavili ovu top-listu.

Comments

comments

NAJGLEDANIJI VIDEO DANAS NA PORTALU:

Na vrh
Zatvori