Lifestyle

Polovni Golf 5 postaje veoma teško prodati

Petica golf je skuplja od konkurenata, i mnogo se teško prodaje. Vlasnicima, stoga i nije jasno zašto ne mogu brzo prodati, preprodati svoj Golf V, kada su ih prije kupnje svi uvjeravali kako dobro i veoma uspješno  drži cijenu, i kako se kupci prosto otimaju o njega. Naime, kod Golf, a posebno s dizelskim motorom, uvijek je vruća roba, ali za lopove. Kupci, koji su prinuđeni gledati aute stare i  više od 6-7 godina, te iako nemaju puno novaca. Ponuda rabljenih je velika (posebno ovako kod nas  u posljednje vrijeme unesenih Petica), a potražnja je zaista i puno manja. Zato znajte da ćete ovakav svoj primjerak prodavati i mjesecima, kao što je danas slučaj s većinom ostalih rabljenih. I to unatoč tomu što je Golf popularniji je od konkurencije. Cijene “Petice” su veoma napuhane, ali i neralne. Kod takvih primjeraka sa velikom a i grublje odrađenom kilometražom su nam se iskusni mehaničari upozororili  na stanje elektropokretača (paljenjem toplog motora koji tada teže pali i lagano trese) i mjenjača. Ispušta li tako zvukove i trese pri kretanju, to može ukazivati na potrebu zamjene zamašnjaka (trošak veći od 5000 kuna). Problem su u posljednje vrijeme upravo Petice iz unosa, od kojih mnoge tako i  imaju i više od 400.000 kilometara. Dizelaši su naravno i veoma  mnogo popularniji, najbolji su nam kod  1.9 TDI sa 90 i 105 KS. Razlika je tada u pritisku  prednabijanja turbine, a u prvim serijama i sustavu ubrizgavanja. Slabija verzija u početku je imala visokotlačnu pumpu i klasične brizgaljke, a kasnije dobiva pumpa-brizgaljka sustav. Snažni 2.0 TDI (140 KS) koji uz jači tempo voli popiti ulja, pa nije za prepporuku. Agregat je identičan Passatovom pa i “Petica” nije bila imuna na probleme s brizgaljkama.

Cijena zamijene je i preko 5.000 kuna. Stoji da tamo ima samo 74 000 km, a zapravo ima i 400 000 km. Da li je to moguće provjeriti? Naravno da ne. Za lopoveje ovo   raj! Za vas? To je tako i već malo teže pitanje, zar ne? Dizelaši su dosta bučni pri hladnom startu i u proseku imaju nešto realnih 400 000 km. GOlfovi su nam sa DSG mjenjačem ili 4motion pogonom trebali i  izbjegavati. Posebice ukoliko nam i nije poznata povijest koju održavan, jer popravci mogu biti neugodno skupi, znatno iznad i do 10 000 kuna.Tko može ovako i brzo prodati Golf V? Samo muljatori, koji vrate toliko kilometra na pristojnih 150 000 km. Golfovi iz Njemačke su baš po pravilu takvi. Ukoliko niste našminkali vaš cijenjni Golf, kupce će tražiti povećalom. Za iste novce racionalni kupci biraju mnogo mlađu Opel Astru H, sa manje kilometara, i sa puno boljim i pouzdanijim motorima.Vw

Golf 5 je prvenstveno praktičan automobil, ali sa ovim modelom VW je po mnogima ostvario svoju želju namenjenu prošloj generaciji – automobil sa više klase zapakovan je u mali gradski hatchback. Prilično nam je skup i kao da je nov i kao da je polovan, ali je odličan za vožnju i tako po mnogima najbolji među golfovima. Bilo nam je problema sa upravljačem, zupčastim kaišem i radom FSI motora na nekim  našim prostorima.Vw Golf 5 u odnosu na takvog svog prethodnika, znatno poboljšao je pouzdanost. Greške kod Golf 5 se javljaju veoma rijetko.

Rezultat slika za golf 5

Izbegavajte sve modele Vw Golf 5 proizvedene do ljeta 2004. Ostali modeli su izuzetno veoma i efikasni. Vw Golf 5 je izuzetno nam je pouzdan automobil. Sve četiri prethodne generacije Golfa su nam  poznate prije svega po svojoj pouzdanosti ali i niskim troškovima održavanja. Nije ni čudo što nam i  uživaju ogromnu popularnost na tržištu polovnih automobila.U ponudi je više verzija Vw Golf 5 u kompaktnoj klasi verzije sa 3 i 5 vrata, tu su karavan i sedan verzijama (Bora). Minivan Golf Plus, koji se priključio niz 2005. Ponuda je proširena sa  kabrioletom sa sklopivim metalnim krovom – Eos. Međutim, tako nam je Volkswagen ga je razlikovati od Golf 5. Zbog veličine je svrstan u i između Golf i Passat. U 2006., porodica Golf 5 je porasla za još jedan model – CrossGolf, mali terenac.VW Golf 5 je automobil koji je, uprkos prolasku godina i povlačenju iz proizvodnje automobil koji je još uvek moderan i udoban, pa svakako zanimljiva za one koji traže kompakt sa dobrim pedigreom. Njegova snaga je veliki izbor modela na tržištu polovnjaka, širok izbor motora i raznolik spektar karoserija. Ali, morate računati sa činjenicom da je tehnološki napredniji od svog prethodnika, a njeno održavanje može biti povezana sa većim troškovima.U momentu pojavljivanja, Golf 5 je sledeći tradiciju svojih prethodnik, ponudio kvalitetne materijale, odličnu završnu obradu, solidnu ponudu unutrašnjeg prostora i sasvim pristojnu udobnost.

Rezultat slika za golf 5

Što se cijene tiče, dosta je visoka obzirom da je ovo jedan od najcenjenijih automobila na našem tržištu pa budite spremni na jednako  duže listanje oglasa dok ne naiđete na ono što vam baš i odgovara. Da kažemo i da se VW potrudio što nam se ponude tiče, pa da ima Golfova sa pogonom na svim točkovima, sa troja, petora vrata i sasvim dovoljnim izborom kako dizel tako i benzinskih motora.Možda se VW Golf 5 generacije ne razlikuje mnogo od svog prethodnika, ali prava  nam je revolucija desila se upravo ispod maske. Za početak, nijedan Golf nije i nikada imao toliko mjesta naprijed koliko ga pruža Vw Golf 5. Ovo nam garantije udobnu vozačku poziciju ali  i više mjesta za putnike od pozadi. Dve odrasle osobe će se veoma udobno smestiti na neku zadnju klupu, a gepek koji i je veliki u odnosu na klasu.I utisak u vožnji je tada fenomenalan. Kabina Vw Golf 5 je dobro ušuškana pa da ne očekujte pretjeranu buku na autoputu. Šasija je veoma dobro izbalansirana pa nam pruža užitak i pri malo bržoj vožnji ako se toga zaželite. Najviše impresionira ležanje u krivinama, a jedina zamerka ide na progresivni servo koji svoj posao obavlja pristojno, ali na volanu nikada nećete imati onoliko odziva koliko bi ste želeli, ma koliko povećavali brzinu.

Rezultat slika za golf 5

Važna je i  novina Vw Golf 5 je elektro – hidraulični servo, što nam  je doprinjelo da se bezbjednost u vožnji (snaga pomoći izabran u zavisnosti od brzine), ali potrošnja goriva  koja je smanjena (hidraulična pumpa pokreće mali električni motor). Tako je Golf 5 je bio veći od svog prethodnika ( 5.5 centimetra duži, 2,5 centimetra šire, skoro pet centimetara viši) i imao skoro 7 centimetara duže međuosovinsko rastojanje. Dodato sa mnogo više prostora iza prednjih sedišta, dovodeći udobnost u pozadini. Zapremina prtljažnika može da nam se poveća za 20 litara otpornost na uvrtanje tjela povećan za 15%, i savijanje na čak 35 %. Da biste poboljšali karakteristike rukovanja korištene multilink zadnje vješanje (naprijed samo modernizovana). Problemi sa pucketanje elementima može da se pojavi samo u Golf 5 na  početnoj fazi proizvodnje, ili one koji su često voze na neravnim putevima. Čest nam je problem  samo dodirivanjem po licu od prtljažnika. Tri su vrata kompakt Golfa 5  pa je savršen izbor za grad, sa petoro vrata može dobro da se posluži kao porodični automobil.

Rezultat slika za golf 5

 

TOP DESET NAJBOLJIH AUTOMOBILA

Automobili su pokazali da u novom stoljeću da više ni približno nisu ono što su nekada bili, oni su još jače skrenuli u domenu autonomije i dodatne opreme.Mada  je u svijetu na četiri točka ostalo malčice mjesta, pa je nekoliko proizvođača uspjelo proizvesti nekoliko zanimljivih i barem naizgled posebnih modela od kojih je ova lista sastavljena.

Bugatti Chiron

Mada je njegov prethodnik,moćni Veyron ispao revolucijom,  Chiron zapravo kao njegov nasljednik i ne može biti nešto mega-posebno, deseto je mjesto rezervirano za njega jer  taman tu negdje. Chiron zapravo je pokretni dokaz tome da proizvođači automobila i dalje brzinu vide kao nešto što savršeno paše uz ekskluzivnost, pa zbog toga ovaj automobil nije moguće staviti na bilo kakvu marginu. No da smo doživjeli šok zbog oduševljenja pri pojavljivanju prvih službenih navoda vezanih uz Chiron, ne možemo reći i zato se ovaj automobil nalazi tek na 10. mjestu.

Volkswagen Golf GTI Clubsport

Golf GTI Clubsport  je ove godine ne samo punio kompletan  medijski prostor, već je praktično provirivao iz ćoška zbog Dieselgatea – afere koja je svijetu vrlo ubjedljivo dala do znanja da Volkswagen zajedno sa svim drugim proizvođačima ekološki svjesnih dizela zapravo mulja koliko je dug i širok. Što god da  je pogodilo Volkswagen, njihov je Golf doživio ovu „hardcore“ verziju i poharao Nordschleife, pokazujući Renaultu srednji prst. Ruku na srce, moram reći da čak ni s rekordnim vremenom na „zelenom paklu“ ni sa svom silom performansi i opreme ovaj Golf ni približno ne opravdava svoju poprilično paprenu cijenu, ali to je već drugi par rukava. Kao automobil je ovaj Golf doista nešto spektakularno i posebno, a zatim i apsolutno neočekivano i ugodno iznenađenje iz Wolfsburga. Zato je svoje mjesto našao (i) ovdje.

Ford Focus RS

Uzmemo li u obzir to da su RS-Fordovi oduvijek imali „ono nešto posebno“, za očekivati je bilo da će i Focus RS najnovije generacije zadržati takav pristup. No ovaj je automobil apsolutno zaista prevazišao sva očekivanja. Priznajem, dizajnom definitivno nije nešto posebno, a onaj „Drift“ gumbić mnogima je smiješan i nepotreban dio opreme ovog automobila, ali performanse i stav koji iz sufiksa RS nekako čini skraćenicu za agresivnost jednostavno očarava – pogotovo u plavoj boji. Jasno ko bijeli dan da postoje brži, jači i ekskluzivniji automobili od ovog Forda, ali među konkurencijom u sklopu koje se Focus RS nalazi, jednostavno je nemoguće ne izdvojiti i ne obožavati ga. Pa ako već zbog ničeg drugog, onda je zbog toga zaslužio biti prisutan i ovdje.Slažeteli se?

Cadillac CTS-V

Da, poznato mi je ,velika većina vas ce reći da je BMW bolji i da Mercedes-Benz daje više razloga za kupnju, ljubitelji okupljeni oko „gospodara prstenova“ ili paraolimpijskog logotipa reći će kako nemamo pojma o čemu pričamo. No Cadillac sa svojim V-modelima tokom posljednjih godina pokazuje apsolutnu posvećenost performansama i u svijet nenormalno brzih limuzina donosi svoj unikatan potpis. Mada taj potpis nema tradiciju brzine i ludila s kojom raspolažu Audi, BMW i Mercedes-Benz, no kada se sjetimo da je Cadillac zaokrenuo iz svijeta namijenjenog mafijašima i penzionerima prema Le Mansu i Nordschleifeu, jasno je vidljivo zašto smo CTS-V stavili na ovu top-listu.

Chevrolet Camaro ZL1

Naravno na popis ide još jedan  "Amer" i svojevrsne legende koja još od šezdesetih Chevrolet stavlja na kartu proizvođača koji očaravaju stavom i performansama. Doduše, posljednja generacija Camara skroz malo  je izgubila kormilo, jer motor iz Corvette skupa s dijelovima ovjesa kakvi se nalaze na Cadillacovim V-modelima zajednički ne idu u prilog originalnosti, ali sve je to relativno nebitno kada se pogleda šira slika. ZL1 stvarno je siguran  automobil koji na dnevnoj bazi svojom pojavom može fascinirati gdje god da se pojavi, a na stazi je uvjerljiviji od mnogih skupljih pripadnika svijeta sportskih super brzih automobila. Možda je malčice „nabrijan“ u svom nastupu i time ispada smiješnim za sve one kojima nošenje kaubojskog šešira nije nimalo privlačno, ali s obzirom na to da su sve bitne komponente na njemu daleko nadmašle „muscle car“ filozofiju iz šezdesetih, Camaro ZL1 je jednostavno zakon i tu je kraj priče.

Mercedes-Benz AMG GT-C

AMG GT-C moguće opisati jedino jednom riječju "nema dalje"perverzija na četiri točka koja nikog ama baš nikog ne može ostaviti ravnodušnim .AMG GT je već sam po sebipredobar automobil koji krase brzina i performanse i onaj najbitniji faktor ekskluzivnosti, ali ova topless-verzija modela sve to podiže za još pokoju stepenicu. Uostalom, samo pogledajte kako to čudovište bez krova izgleda i kakav dojam odaje i sve će vam biti jasno.Ako kojim slučajem i dalje niste sigurni zašto smo ovaj automobil naveli u sklopu ove top-liste, možda je vrijeme da posjetite ljekara  ili jednostavno svoj auto-entuzijazam prebacite u neku drugu domenu poput npr. šivanja ili kuhanja.

Renault Talisman (pogotovo karavan)

„Renault? Halo legendo četvrto mjesto? Da li ste vi normalni?!?“ Sigurna  pitanja, moramo priznati. No Talisman nastavlja onu ispravnu ideologiju luksuza i apsolutne udobnosti iz nekih prošlih vremena, te korača istim stazama kojima su koračali modeli 20, 25, 30 i svemirska limuzina iz devedesetih, odnosno Safrané. Ruku na srce, ovaj se automobil možda i ne bi našao na ovoj top-listi da nije bilo ovogodišnjeg Auto Showa, gdje je na Renaultovom izlagačkom prostoru plavi karavan tog naziva nekima od nas uzrokovao nekontrolirano ispuštanje sline iz usta. Uzimajući u obzirom na to da oduvijek volimo karavane (i to pogotovo one brze ili po nečem posebno atraktivne), to i nije nešto čudno, no s obzirom na Renaultove modele koji su tokom  posljednjih godina opisivali firmu i njenu orijentaciju na tržištu, Talisman nas je izuzetno pozitivno  iznenadio u svakomn pogledu. Samim time je ovaj model zasjao u svom punom sjaju i definitivno pokazao da Renault može proizvesti puno uvjerljivije modele od blijedih SUV-a i CrossOvera kakve smo navikli gledati na tržištu s logotipom „tvoraca automobila“.

Acura (Honda) NSX

Mada je izrada modela trajala više od deset godina i usprkos činjenici da je originalni NSX nešto apsolutno neponovljivo, Honda je još jednom pokazala da u svojim redovima i dalje ima ekipu koja može i zna iznenaditi čak i one najzahtjevnije među nama.Ako će mo iskreno  novi  NSX Hibrid  kao takav ima itekako puno razloga da ga ne volimo baš previše, ali ovaj automobil umjesto ekoloških muljarija i marketinških trikova raspolaže s pravim, stvarnim i iskoristivim performansama koje ga čine itekako posebnim. Sasvim realno gledano, ovaj automobil ni u bunilu ne treba uspoređivati s Priusom, jer kao pravi sportski automobil (što NSX definitivno jest) s njime ni u kojoj religiji nije usporediv. Dakako, ako je poređenje potrebno, onda je tek McLaren P1, Ferrari LaFerrari i Porsche 918 moguće staviti u istu rečenicu s novim NSX-om, a u sklopu takve usporedbe NSX ispada najposebnijim od mnogo njih, jer je cijenom poput super-automobila na akciji u obližnjem salonu. Pametnome dosta.

Porsche Panamera

Svakako iznenađenja desetljeća i jedne od najozbiljnih prikaza pretvaranja odvratne gusjenice u predivnog leptira. Kada je prva Panamera prikazana svijetu, mnogi od nas su pomislili kako se radi o nekoj neukusnoj šali. Potom su šok i nevjerica prerasli u gađenje, a na kraju je cijela priča završila smijehom i sarkastičnim primjedbama na konto 911-ice na koju je pao "peh". Dakle prva je generacija Panamere usprkos neslaganjima nekih po tom pitanju (izuzev interijera) bila gadna poput gangrenozne rane, pa je ova druga generacija na tržište donijela jedno od najugodnijih iznenađenja u toku proteklih godina i Panameru svrstala na kartu najljepših automobila na svijetu. Luksuz i performanse nisu nešto što bismo posebno isticali, jer na kraju krajeva ipak je to Porsche, ali dizajn apsolutno očarava iz svih uglova i to je sasvim dovoljno da konstatiramo kako poželjniju limuzinu već dugo godina nismo imali prilike vidjeti.

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Ma jasno kao dan BMW M3 je super. Mercedes-Benz AMG C63 je također perverzija. Audi RS4 svakako  ima „ono nešto posebno“ usprkos činjenici koja kaže da je zbog pogona na sva četiri točka.No usprkos svim pozitivnim i posebnim stranama, niti jedan od tri navedena modela nema ono što ima Alfa Giulia Quadrifoglio – bukvalno klasičan dašak ludila i elegancije s kojima ova Alfa već s prvim fotografijama apsolutno očarava i obara s nogu htjeli to priznati ili ne. Naravno…već smo stoput utvrdili kako bismo radije kupili M3, nego „riskirali“ s Alfom, no sve je to samo teorija. U praksi bismo definitivno probdjeli nekoliko neprospavanih noći preispitujući razloge „za“ i „protiv“, jer kombinacija Ferrarija i Maseratija upakirana u Alfinu karoseriju jednostavno nije nešto što bi u bilo kojem rječniku označavalo nešto za odbaciti ili marginalizirati.I da , cijena je i više nego paprena, mada  s druge strane je ovo Alfa kakvu smo dugo,dugo željno iščekivali i sada kad se konačno nalazi među nama, ne vidimo druge opcije osim obožavanja svega što Giulia Quadrifoglio predstavlja. …a vjerovali ili ne, radi se o jako puno toga. Eto…naša je lista popunjena.Vjerovatno su  neki od automobila  s nje zasigurno naišli na odobravanje, dok su se zbog nekih mnogi zapitali kakvih smo se droga "dosinili" prije sastavljanja ove liste. Razumije se  da smo u nju mogli uvrstiti još svega i svačega, ali ovo su automobili na koje smo u bilo koje doba dana ili noći uvijek bili u mogućnosti obratiti potpunu pažnju. Iskreno se nadamo da ćete barem jednim  dijelom razumjeti kako smo i zašto sastavili ovu top-listu.

Comments

comments

NAJGLEDANIJI VIDEO DANAS NA PORTALU:

Na vrh
Zatvori