Lifestyle

Da li Alpina B12 5.7 Coupe vrijedi gotovo pola miliona ?

Ukoliko ste mislili da je najpotentnija verzija klasične BMW E31 8 linije, 850CSi automobil, razmislite ponovo. Predstavljamo vam automobil  Alpina B12 5.7 Coupe, koji nam zapravo predstavlja kralja čuvenog E31 plemena. Poznati je tjuner kreirao  samo 57 primeraka B12 5.7 kod Coupe automobila baziranih na 850CSi liniji, ali u našoj galeriji vidite samo jedan od njih. Predstavljamo vam savršeno očuvani GT model finiširan Alpina Blue bojom sa samo 9.000 pređenih kilomentara na jednom odometru. Međutim, stvari postaju već i daleko bolje, jer ovaj V12 kupe dolazi sa veoma poželjnim manualnim šestostepenim mjenjačem, umjesto Shift-Tronic poluautomatskom opcijom. Snaga koja dolazi iz jedne od verzija 850CSi motora, koji nam proizvodi 410 ks i omogućuje B12 5.7 Coupe automobilu da nam dostigne maksimalnu brzinu od 300 km/h.

Alpina B12 5.7 Coupe vredna gotovo pola miliona

Karoserija koja takođe sadrži i klasičnu Alpina grafiku dok nam  osamnaestoinčne višekrake felge izgledaju kao savršeni dodatak na ovakvoj kompoziciji. Hauba je kreirana od ugljeničnih vlakana i posjeduje dodatne usisnike vazduha kao i “NACA duct” segment hlađenja u njenoj sredini. Ovaj model nam se trenutno nalazi na prodajnoj listi kompanije Classic Driver baziranoj u  gradu Minhenu, kao automobil sa samo jednim vlasnikom, cijena je postavljena na 400.000 eura, što je na  listu potencijanih kupaca svelo na veoma imućnu elitu, ali da mi obični smrtnici makar i možemo uživati u tako  predivnim fotografijama ovog izuzetnog automobila.

Alpina B12 5.7 Coupe vredna gotovo pola miliona

Iako su nam njihovi motori najbliži savršenstvu, skraćenica od BMW ne predstavlja „Best Motors in the World“, ono zapravo znači „Bayerische Motoren Werke“. Tajna njihovog uspjeha leži  nam u konstantnoj težnji ka kvalitetu i izvrsnosti. Svoju proizvodnju, za razliku od drugih proizvođača, u početku je usmjerio prije svega ka proizvodnji motora. Kompaniju je osnovao, sada već davne 1913. godine, Karl Friedrich Rapp. Kompanija „Rapp-Motorenwerke“, koja će kasnije promijeniti naziv u BMW, fokusirala se prije svega na avio motore, zbog ogromne tražnje nastale tokom Prvog svjetskog rata. Uprskos uspjehu, Rapp nam nije uspio da proda svoj udio u kompaniji, uslijed neželjenih vibracija koje su nam  motori proizvodili. Uslijd finansijskih poteškoća, Karl Rapp je podnio ostavku 1916. godine. Austrijska nam  kompanija koja je formirana od strane Franc-Josefa Poppa i Camillio Castiglionia ponovo je lansirala BMW, ubjedivši njenog tadašnjeg vlasnika Gustava Ottoa na spajanje. Tako je formiran „Bayerische Flugeug-Werke“ tj. BFW.

Alpina B12 5.7 Coupe vredna gotovo pola miliona

Nedugo zatim promjeniće svoje ime u BMW, koji će postati sinonim za posebno kvalitetan automobil. Do danas kompanija nije mjenjala svoj logo, koji nam predstavlja bijeli propeler sa plavom pozadinom. Nakon završetka svjetskog rata kompanija se preorijentisala na proizvodnju kod vazdušnih kočnica za željeznička vozila. Tražeći nove mogućnosti, kompanija se zatim usmjerila na razvoj motora za motocikle, izbacivši dva modela – „Victoria“ i „Flink“. Godinu dana kasnije, njihovi motori su nam postavili novi svjetski rekord u brzini, išavši 216.75 km/h. Lansirajući novi model automobila „3/20 PS“ kompanija je još jedanput ostvarila zapažen uspjeh. Prvi je nezavisni model kompanije bio je „782 cc“ sa 4 cilindra, nakon kojeg je došao model „303 saloon“ sa 6 cilindara. Kako je vrijeme odmicalo, kompanija nam je rasla, i neposredno prije Drugog svjetskog rata kupila je par fabrika u blizini Berlina.

Alpina B12 5.7 Coupe vredna gotovo pola miliona

Tokom 60-ih BMW je uveo mnoge inovacije kao što su serije 1500 i 1600, kao i niz novih sedana – 2500, 2800, American Bavaria i 2,5 CS i CS 2800 coupe. Međutim, BMW se nije tu zaustavio. Kompanija nastavlja svoj razvoj i predstavlja 2002 Turbo model 1973. godine. Turbo 2002 je jedan od prvih turbo modela koji su ušli u masovnu proizvodnju. Proizvodne serije koje će ubrzo izaći – 6 i 7 kao i rekonstruisani BMW M1 model, postali su sinonim uspeha na svetskom nivou. BMW počinje da se takmiči i u F1 šampionatu i 1983. osvajaju svoju prvu titulu u nizu, sa brazilskim vozačem Nelsonom Pikeom koji postaje kralj F1 Svjetskog šampionata. Istovremeno, nam je serija 5 je ušla u novu fazu unapređenja i dobila je 518i motor i moćni M535i. ‘M’ postavlja novi standard u moći i izdržljivosti. Modeli M5 i M3 su lansirani 1985. i 1986. i postaju vrhunac inženjerske preciznosti i ljepote među sportskim automobilskim entuzijastima. Sa novim modelom Z1, BMW je ostvario izuzetan uspjeh. Briga je za kupca i želja da budu uvijek ispred konkurencije bili su dovoljan dokaz da je BMW postao pravi brend. Uslijedila je i verzija Z8.

Alpina B12 5.7 Coupe vredna gotovo pola miliona

TOP DESET NAJBOLJIH AUTOMOBILA

Automobili su pokazali da u novom stoljeću da više ni približno nisu ono što su nekada bili, oni su još jače skrenuli u domenu autonomije i dodatne opreme.Mada  je u svijetu na četiri točka ostalo malčice mjesta, pa je nekoliko proizvođača uspjelo proizvesti nekoliko zanimljivih i barem naizgled posebnih modela od kojih je ova lista sastavljena.

Bugatti Chiron

Mada je njegov prethodnik,moćni Veyron ispao revolucijom,  Chiron zapravo kao njegov nasljednik i ne može biti nešto mega-posebno, deseto je mjesto rezervirano za njega jer  taman tu negdje. Chiron zapravo je pokretni dokaz tome da proizvođači automobila i dalje brzinu vide kao nešto što savršeno paše uz ekskluzivnost, pa zbog toga ovaj automobil nije moguće staviti na bilo kakvu marginu. No da smo doživjeli šok zbog oduševljenja pri pojavljivanju prvih službenih navoda vezanih uz Chiron, ne možemo reći i zato se ovaj automobil nalazi tek na 10. mjestu.

Volkswagen Golf GTI Clubsport

Golf GTI Clubsport  je ove godine ne samo punio kompletan  medijski prostor, već je praktično provirivao iz ćoška zbog Dieselgatea – afere koja je svijetu vrlo ubjedljivo dala do znanja da Volkswagen zajedno sa svim drugim proizvođačima ekološki svjesnih dizela zapravo mulja koliko je dug i širok. Što god da  je pogodilo Volkswagen, njihov je Golf doživio ovu „hardcore“ verziju i poharao Nordschleife, pokazujući Renaultu srednji prst. Ruku na srce, moram reći da čak ni s rekordnim vremenom na „zelenom paklu“ ni sa svom silom performansi i opreme ovaj Golf ni približno ne opravdava svoju poprilično paprenu cijenu, ali to je već drugi par rukava. Kao automobil je ovaj Golf doista nešto spektakularno i posebno, a zatim i apsolutno neočekivano i ugodno iznenađenje iz Wolfsburga. Zato je svoje mjesto našao (i) ovdje.

Ford Focus RS

Uzmemo li u obzir to da su RS-Fordovi oduvijek imali „ono nešto posebno“, za očekivati je bilo da će i Focus RS najnovije generacije zadržati takav pristup. No ovaj je automobil apsolutno zaista prevazišao sva očekivanja. Priznajem, dizajnom definitivno nije nešto posebno, a onaj „Drift“ gumbić mnogima je smiješan i nepotreban dio opreme ovog automobila, ali performanse i stav koji iz sufiksa RS nekako čini skraćenicu za agresivnost jednostavno očarava – pogotovo u plavoj boji. Jasno ko bijeli dan da postoje brži, jači i ekskluzivniji automobili od ovog Forda, ali među konkurencijom u sklopu koje se Focus RS nalazi, jednostavno je nemoguće ne izdvojiti i ne obožavati ga. Pa ako već zbog ničeg drugog, onda je zbog toga zaslužio biti prisutan i ovdje.Slažeteli se?

Cadillac CTS-V

Da, poznato mi je ,velika većina vas ce reći da je BMW bolji i da Mercedes-Benz daje više razloga za kupnju, ljubitelji okupljeni oko „gospodara prstenova“ ili paraolimpijskog logotipa reći će kako nemamo pojma o čemu pričamo. No Cadillac sa svojim V-modelima tokom posljednjih godina pokazuje apsolutnu posvećenost performansama i u svijet nenormalno brzih limuzina donosi svoj unikatan potpis. Mada taj potpis nema tradiciju brzine i ludila s kojom raspolažu Audi, BMW i Mercedes-Benz, no kada se sjetimo da je Cadillac zaokrenuo iz svijeta namijenjenog mafijašima i penzionerima prema Le Mansu i Nordschleifeu, jasno je vidljivo zašto smo CTS-V stavili na ovu top-listu.

Chevrolet Camaro ZL1

Naravno na popis ide još jedan  "Amer" i svojevrsne legende koja još od šezdesetih Chevrolet stavlja na kartu proizvođača koji očaravaju stavom i performansama. Doduše, posljednja generacija Camara skroz malo  je izgubila kormilo, jer motor iz Corvette skupa s dijelovima ovjesa kakvi se nalaze na Cadillacovim V-modelima zajednički ne idu u prilog originalnosti, ali sve je to relativno nebitno kada se pogleda šira slika. ZL1 stvarno je siguran  automobil koji na dnevnoj bazi svojom pojavom može fascinirati gdje god da se pojavi, a na stazi je uvjerljiviji od mnogih skupljih pripadnika svijeta sportskih super brzih automobila. Možda je malčice „nabrijan“ u svom nastupu i time ispada smiješnim za sve one kojima nošenje kaubojskog šešira nije nimalo privlačno, ali s obzirom na to da su sve bitne komponente na njemu daleko nadmašle „muscle car“ filozofiju iz šezdesetih, Camaro ZL1 je jednostavno zakon i tu je kraj priče.

Mercedes-Benz AMG GT-C

AMG GT-C moguće opisati jedino jednom riječju "nema dalje"perverzija na četiri točka koja nikog ama baš nikog ne može ostaviti ravnodušnim .AMG GT je već sam po sebipredobar automobil koji krase brzina i performanse i onaj najbitniji faktor ekskluzivnosti, ali ova topless-verzija modela sve to podiže za još pokoju stepenicu. Uostalom, samo pogledajte kako to čudovište bez krova izgleda i kakav dojam odaje i sve će vam biti jasno.Ako kojim slučajem i dalje niste sigurni zašto smo ovaj automobil naveli u sklopu ove top-liste, možda je vrijeme da posjetite ljekara  ili jednostavno svoj auto-entuzijazam prebacite u neku drugu domenu poput npr. šivanja ili kuhanja.

Renault Talisman (pogotovo karavan)

„Renault? Halo legendo četvrto mjesto? Da li ste vi normalni?!?“ Sigurna  pitanja, moramo priznati. No Talisman nastavlja onu ispravnu ideologiju luksuza i apsolutne udobnosti iz nekih prošlih vremena, te korača istim stazama kojima su koračali modeli 20, 25, 30 i svemirska limuzina iz devedesetih, odnosno Safrané. Ruku na srce, ovaj se automobil možda i ne bi našao na ovoj top-listi da nije bilo ovogodišnjeg Auto Showa, gdje je na Renaultovom izlagačkom prostoru plavi karavan tog naziva nekima od nas uzrokovao nekontrolirano ispuštanje sline iz usta. Uzimajući u obzirom na to da oduvijek volimo karavane (i to pogotovo one brze ili po nečem posebno atraktivne), to i nije nešto čudno, no s obzirom na Renaultove modele koji su tokom  posljednjih godina opisivali firmu i njenu orijentaciju na tržištu, Talisman nas je izuzetno pozitivno  iznenadio u svakomn pogledu. Samim time je ovaj model zasjao u svom punom sjaju i definitivno pokazao da Renault može proizvesti puno uvjerljivije modele od blijedih SUV-a i CrossOvera kakve smo navikli gledati na tržištu s logotipom „tvoraca automobila“.

Acura (Honda) NSX

Mada je izrada modela trajala više od deset godina i usprkos činjenici da je originalni NSX nešto apsolutno neponovljivo, Honda je još jednom pokazala da u svojim redovima i dalje ima ekipu koja može i zna iznenaditi čak i one najzahtjevnije među nama.Ako će mo iskreno  novi  NSX Hibrid  kao takav ima itekako puno razloga da ga ne volimo baš previše, ali ovaj automobil umjesto ekoloških muljarija i marketinških trikova raspolaže s pravim, stvarnim i iskoristivim performansama koje ga čine itekako posebnim. Sasvim realno gledano, ovaj automobil ni u bunilu ne treba uspoređivati s Priusom, jer kao pravi sportski automobil (što NSX definitivno jest) s njime ni u kojoj religiji nije usporediv. Dakako, ako je poređenje potrebno, onda je tek McLaren P1, Ferrari LaFerrari i Porsche 918 moguće staviti u istu rečenicu s novim NSX-om, a u sklopu takve usporedbe NSX ispada najposebnijim od mnogo njih, jer je cijenom poput super-automobila na akciji u obližnjem salonu. Pametnome dosta.

Porsche Panamera

Svakako iznenađenja desetljeća i jedne od najozbiljnih prikaza pretvaranja odvratne gusjenice u predivnog leptira. Kada je prva Panamera prikazana svijetu, mnogi od nas su pomislili kako se radi o nekoj neukusnoj šali. Potom su šok i nevjerica prerasli u gađenje, a na kraju je cijela priča završila smijehom i sarkastičnim primjedbama na konto 911-ice na koju je pao "peh". Dakle prva je generacija Panamere usprkos neslaganjima nekih po tom pitanju (izuzev interijera) bila gadna poput gangrenozne rane, pa je ova druga generacija na tržište donijela jedno od najugodnijih iznenađenja u toku proteklih godina i Panameru svrstala na kartu najljepših automobila na svijetu. Luksuz i performanse nisu nešto što bismo posebno isticali, jer na kraju krajeva ipak je to Porsche, ali dizajn apsolutno očarava iz svih uglova i to je sasvim dovoljno da konstatiramo kako poželjniju limuzinu već dugo godina nismo imali prilike vidjeti.

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Ma jasno kao dan BMW M3 je super. Mercedes-Benz AMG C63 je također perverzija. Audi RS4 svakako  ima „ono nešto posebno“ usprkos činjenici koja kaže da je zbog pogona na sva četiri točka.No usprkos svim pozitivnim i posebnim stranama, niti jedan od tri navedena modela nema ono što ima Alfa Giulia Quadrifoglio – bukvalno klasičan dašak ludila i elegancije s kojima ova Alfa već s prvim fotografijama apsolutno očarava i obara s nogu htjeli to priznati ili ne. Naravno…već smo stoput utvrdili kako bismo radije kupili M3, nego „riskirali“ s Alfom, no sve je to samo teorija. U praksi bismo definitivno probdjeli nekoliko neprospavanih noći preispitujući razloge „za“ i „protiv“, jer kombinacija Ferrarija i Maseratija upakirana u Alfinu karoseriju jednostavno nije nešto što bi u bilo kojem rječniku označavalo nešto za odbaciti ili marginalizirati.I da , cijena je i više nego paprena, mada  s druge strane je ovo Alfa kakvu smo dugo,dugo željno iščekivali i sada kad se konačno nalazi među nama, ne vidimo druge opcije osim obožavanja svega što Giulia Quadrifoglio predstavlja. …a vjerovali ili ne, radi se o jako puno toga. Eto…naša je lista popunjena.Vjerovatno su  neki od automobila  s nje zasigurno naišli na odobravanje, dok su se zbog nekih mnogi zapitali kakvih smo se droga "dosinili" prije sastavljanja ove liste. Razumije se  da smo u nju mogli uvrstiti još svega i svačega, ali ovo su automobili na koje smo u bilo koje doba dana ili noći uvijek bili u mogućnosti obratiti potpunu pažnju. Iskreno se nadamo da ćete barem jednim  dijelom razumjeti kako smo i zašto sastavili ovu top-listu.

Comments

comments

NAJGLEDANIJI VIDEO DANAS NA PORTALU:

Na vrh
Zatvori