Lifestyle

Najidealniji priuštivi automobili za duga putovanja

Bilo da tražite neki  automobil za duge vožnje do posla ili ste vroma često na putu, vozite li svakog vikenda po unutrašnjosti ili svake godine idete na more. Ovo su vam najbolji priuštivi automobili za duga putovanja.

Volvo V60 (Aktuelna generacija – 2011.)

Volvo je oduvijek bio kao sinonim za sigurnost i bezbjednu vožnju na ovim  putevima. Šveđani do nedavno nisu ni ciljali takmičenje sa nekim ostalim proizvođačima kada nam je stil u pitanju. Njihova ideja vodilja je itekako  bila i napraviti pouzdan automobil za te  švedske uslove. Stvari su se malo promijenile kada su nam  kinezi kupili Volvo od Forda ali i razvili novu platformu kod  Volvo automobila. Kvalitet nam je svakako ostao na visokom nivou, a Volvo nam  je odavno prestao da razmišlja samo o tržištu Švedske.  Da vam neko sakrije masku V60 i pita vas o kojem se tada  automobilu radi, ne verujemo da biste se pogodili da je riječ o automobilu marke od marke  Volvo. Aktuelna generacija kod švedskog modela postavila je prostranost u drugi plan, ali kao glavna prednost ističu nam se stil, kvaliteta, ali i ekološka nastrojenost, dinamika u vožnji. Prtljažnik u Volvo V60 od 430 litara od zapremine jeste nešto i manji u odnosu na konkurente niže cijene, ali se po ostalim karakteristikama i  kida sa znatno skupljim automobilima njemačke proizvodnje. Unutrašnjost automobila prosto odiše kvalitetom i stilom;  detalji koji su od aluminijuma, kože i sunđerasta plastika ostavljaju nam  veoma lijep utisak. Komandna nam tabla jeste prijegledna, nema previše digitalizacije. Sjedišta  koja su veoma udobna, bilo da je riječ o onima naprijed ili od pozadi. Svaki vozač će lahko pronaći idealnu poziciju za sebe, ali bez obzira na stas (možda će tad putnici pozadi malo ispaštati).

Cijena: Može se naći ulazni model sa D3 2.0 agregatom (izbegavajte 1.6) za oko 10.000€. Potrošnja na auto putu se kreće u prosjeku 6,5 litara.

Kia Cee’d SW (Druga generacija – 2012.)

Šta nam je ono što izdvaja Cee’d od onih ostalih karavana? Atraktivan je dizajn, odlična zapremina (čak 528 litara), kompaktnost, ali i možda ponajbolje od svega pouzdanost koju obezbeđuje čak 7 godina garancije. Cee’d karavan ima takva i brojna i praktična rješenja koja nam olakšavaju svakodnevnu upotrebu, kao što su nam  teleskopski držači na tim šinama, sigurnosna mrežica, upotrebljivi boksovi u dnu prtljažnika za odlaganje alata. U zavisnosti od završnog nivoa tako i zavisiće i količina dodatne opreme, mada nam je i serijska verzija i više nego i zadovoljavajuća. Možemo reći da nije previše zabavan za vožnju, jer se ne može pohvaliti prevelikom ponudom agregata, ali je udobnost fantastična. Izbegavajte onaj slabašni 1.4 agregat i odlučite se za jedan jači 1.6 CRDi. Potrošnja se kreće oko 7 litara.

Cijena: Za manje od 10.000€ može se pronaći relativno mlad model. Doduše, kilometraža će vjerovatno biti blizu garantovanih 150.000 kilometara, ali to ne znači da će vas automobil lošije služiti.

Citroen C5 Tourer (Druga generacija: 2008 – 2017)

Citroen C5 od svog uvođenja  nam uživa jednu odličnu reputaciju, prva nam je  generacija poznata po svojoj udobnosti, ali i po tom neubedljivom dizajnu. Cilj ove druge generacije je bio da zadrži ono što je dobro, ali i izbaci ono što je loše. Pogledajte sami šta nam donosi treća generacija. Kako bi se ostvarila ravnoteža, odlučeno je da ovaj  dizajn prevlada na uštrb velike  prostranosti. Prateći recept njemačkih proizvođača, prezentacija ili kvalitet su nam podignuti na viši nivo. Hidraulično vješanje, preudobna  sjedišta i veoma solidan prostor za vozača čine nam ovu dugu vožnju pravim uživanjem, moći ćete da tako pređete stotine kilometara bez da osjetite put. Glavne mane su mu uvijek manje prostora i odstustvo raznih pregrada, kao i veoma slabe performanse.

Cijena: Za mlađi Citroen C5 2.0 HDi koji je nagurao 150.000 kilometara izdvojićete oko 10.000€. Dok cijena pada kako se povećava starost vozila.

Škoda Superb (Druga generacija: 2008 – 2015)

Davno je prošlo vreme kada ste mogli samo sa  visine da gledate vozače Škode, danas je Škoda jedan od proizvođača sa najvećim rastom prodaje na tržištu Evrope. Uspjeh nije naravno stigao preko noći, ali nam je druga generacija Superba  odradila najveći dio posla. Prva generacija nam je u suštini bila češka verzija Volkswagen Pasata, ali je u ovom slučaju od prve generacije ostalo samo ime. Mnogo je prostora je za vozača, putnike ali i u prtljažniku. Model ima na izgled prave premijum limuzine, po duplo manjoj je cijeni. Ali u prtljažniku su Česi sakrili pravu magiju, budući da vrata prtljažnika možete otvoriti na dva načina, a obaranjem sa zadnjeg sjedišta se dobija  oko 1675 litara zapremine, u odnosu na standardnih 565! U luksuznijim verzijama sjedišta su gotovo identična kao u Audi modelima. Agregati su odlični, 2.0 TDI ima dosta snage, a potrošnja prilikom krstarenja se smanjuje na oko 5,5 litara. Motori su mu i  inače tiši u odnosu na prethodne, a poboljšana mu  je i zvučna izolacija. Karavan verzija daje mnogo  više prostora u prtljažniku (630 litara),

Cijena: Bilo da je riječ o limuzini ili karavanu, za model sa oko 150.000 kilometara ćete platiti oko 10.000€.

 

A Šta je sa Njemcima?

Možda se pitate gdje su vam Mercedes, BMW, Audi i Volksvagen? Ipak sada  govorimo o priuštivim automobilima, a njemački proizvođači neupitno imaju kvalitet, koji se naravno skupo plaća. Ovdje smo govorili o automobilima do 10.000€, nije nemoguće naći automobile pomenutih marki za ovaj novac. Međutim, ovde govorimo o automobilima koji su nam stari u prosjeku 7 / 8 godina. Skupi njemački modeli kod ovog godišta koji se prodaju za 10.000€ su zaista i upitnog kvaliteta. Dok se oni stariji ne mogu ni takmičiti sa modelima koje smo gore naveli.

 

TOP DESET NAJBOLJIH AUTOMOBILA

Automobili su pokazali da u novom stoljeću da više ni približno nisu ono što su nekada bili, oni su još jače skrenuli u domenu autonomije i dodatne opreme.Mada  je u svijetu na četiri točka ostalo malčice mjesta, pa je nekoliko proizvođača uspjelo proizvesti nekoliko zanimljivih i barem naizgled posebnih modela od kojih je ova lista sastavljena.

Bugatti Chiron

Mada je njegov prethodnik,moćni Veyron ispao revolucijom,  Chiron zapravo kao njegov nasljednik i ne može biti nešto mega-posebno, deseto je mjesto rezervirano za njega jer  taman tu negdje. Chiron zapravo je pokretni dokaz tome da proizvođači automobila i dalje brzinu vide kao nešto što savršeno paše uz ekskluzivnost, pa zbog toga ovaj automobil nije moguće staviti na bilo kakvu marginu. No da smo doživjeli šok zbog oduševljenja pri pojavljivanju prvih službenih navoda vezanih uz Chiron, ne možemo reći i zato se ovaj automobil nalazi tek na 10. mjestu.

Volkswagen Golf GTI Clubsport

Golf GTI Clubsport  je ove godine ne samo punio kompletan  medijski prostor, već je praktično provirivao iz ćoška zbog Dieselgatea – afere koja je svijetu vrlo ubjedljivo dala do znanja da Volkswagen zajedno sa svim drugim proizvođačima ekološki svjesnih dizela zapravo mulja koliko je dug i širok. Što god da  je pogodilo Volkswagen, njihov je Golf doživio ovu „hardcore“ verziju i poharao Nordschleife, pokazujući Renaultu srednji prst. Ruku na srce, moram reći da čak ni s rekordnim vremenom na „zelenom paklu“ ni sa svom silom performansi i opreme ovaj Golf ni približno ne opravdava svoju poprilično paprenu cijenu, ali to je već drugi par rukava. Kao automobil je ovaj Golf doista nešto spektakularno i posebno, a zatim i apsolutno neočekivano i ugodno iznenađenje iz Wolfsburga. Zato je svoje mjesto našao (i) ovdje.

Ford Focus RS

Uzmemo li u obzir to da su RS-Fordovi oduvijek imali „ono nešto posebno“, za očekivati je bilo da će i Focus RS najnovije generacije zadržati takav pristup. No ovaj je automobil apsolutno zaista prevazišao sva očekivanja. Priznajem, dizajnom definitivno nije nešto posebno, a onaj „Drift“ gumbić mnogima je smiješan i nepotreban dio opreme ovog automobila, ali performanse i stav koji iz sufiksa RS nekako čini skraćenicu za agresivnost jednostavno očarava – pogotovo u plavoj boji. Jasno ko bijeli dan da postoje brži, jači i ekskluzivniji automobili od ovog Forda, ali među konkurencijom u sklopu koje se Focus RS nalazi, jednostavno je nemoguće ne izdvojiti i ne obožavati ga. Pa ako već zbog ničeg drugog, onda je zbog toga zaslužio biti prisutan i ovdje.Slažeteli se?

Cadillac CTS-V

Da, poznato mi je ,velika većina vas ce reći da je BMW bolji i da Mercedes-Benz daje više razloga za kupnju, ljubitelji okupljeni oko „gospodara prstenova“ ili paraolimpijskog logotipa reći će kako nemamo pojma o čemu pričamo. No Cadillac sa svojim V-modelima tokom posljednjih godina pokazuje apsolutnu posvećenost performansama i u svijet nenormalno brzih limuzina donosi svoj unikatan potpis. Mada taj potpis nema tradiciju brzine i ludila s kojom raspolažu Audi, BMW i Mercedes-Benz, no kada se sjetimo da je Cadillac zaokrenuo iz svijeta namijenjenog mafijašima i penzionerima prema Le Mansu i Nordschleifeu, jasno je vidljivo zašto smo CTS-V stavili na ovu top-listu.

Chevrolet Camaro ZL1

Naravno na popis ide još jedan  "Amer" i svojevrsne legende koja još od šezdesetih Chevrolet stavlja na kartu proizvođača koji očaravaju stavom i performansama. Doduše, posljednja generacija Camara skroz malo  je izgubila kormilo, jer motor iz Corvette skupa s dijelovima ovjesa kakvi se nalaze na Cadillacovim V-modelima zajednički ne idu u prilog originalnosti, ali sve je to relativno nebitno kada se pogleda šira slika. ZL1 stvarno je siguran  automobil koji na dnevnoj bazi svojom pojavom može fascinirati gdje god da se pojavi, a na stazi je uvjerljiviji od mnogih skupljih pripadnika svijeta sportskih super brzih automobila. Možda je malčice „nabrijan“ u svom nastupu i time ispada smiješnim za sve one kojima nošenje kaubojskog šešira nije nimalo privlačno, ali s obzirom na to da su sve bitne komponente na njemu daleko nadmašle „muscle car“ filozofiju iz šezdesetih, Camaro ZL1 je jednostavno zakon i tu je kraj priče.

Mercedes-Benz AMG GT-C

AMG GT-C moguće opisati jedino jednom riječju "nema dalje"perverzija na četiri točka koja nikog ama baš nikog ne može ostaviti ravnodušnim .AMG GT je već sam po sebipredobar automobil koji krase brzina i performanse i onaj najbitniji faktor ekskluzivnosti, ali ova topless-verzija modela sve to podiže za još pokoju stepenicu. Uostalom, samo pogledajte kako to čudovište bez krova izgleda i kakav dojam odaje i sve će vam biti jasno.Ako kojim slučajem i dalje niste sigurni zašto smo ovaj automobil naveli u sklopu ove top-liste, možda je vrijeme da posjetite ljekara  ili jednostavno svoj auto-entuzijazam prebacite u neku drugu domenu poput npr. šivanja ili kuhanja.

Renault Talisman (pogotovo karavan)

„Renault? Halo legendo četvrto mjesto? Da li ste vi normalni?!?“ Sigurna  pitanja, moramo priznati. No Talisman nastavlja onu ispravnu ideologiju luksuza i apsolutne udobnosti iz nekih prošlih vremena, te korača istim stazama kojima su koračali modeli 20, 25, 30 i svemirska limuzina iz devedesetih, odnosno Safrané. Ruku na srce, ovaj se automobil možda i ne bi našao na ovoj top-listi da nije bilo ovogodišnjeg Auto Showa, gdje je na Renaultovom izlagačkom prostoru plavi karavan tog naziva nekima od nas uzrokovao nekontrolirano ispuštanje sline iz usta. Uzimajući u obzirom na to da oduvijek volimo karavane (i to pogotovo one brze ili po nečem posebno atraktivne), to i nije nešto čudno, no s obzirom na Renaultove modele koji su tokom  posljednjih godina opisivali firmu i njenu orijentaciju na tržištu, Talisman nas je izuzetno pozitivno  iznenadio u svakomn pogledu. Samim time je ovaj model zasjao u svom punom sjaju i definitivno pokazao da Renault može proizvesti puno uvjerljivije modele od blijedih SUV-a i CrossOvera kakve smo navikli gledati na tržištu s logotipom „tvoraca automobila“.

Acura (Honda) NSX

Mada je izrada modela trajala više od deset godina i usprkos činjenici da je originalni NSX nešto apsolutno neponovljivo, Honda je još jednom pokazala da u svojim redovima i dalje ima ekipu koja može i zna iznenaditi čak i one najzahtjevnije među nama.Ako će mo iskreno  novi  NSX Hibrid  kao takav ima itekako puno razloga da ga ne volimo baš previše, ali ovaj automobil umjesto ekoloških muljarija i marketinških trikova raspolaže s pravim, stvarnim i iskoristivim performansama koje ga čine itekako posebnim. Sasvim realno gledano, ovaj automobil ni u bunilu ne treba uspoređivati s Priusom, jer kao pravi sportski automobil (što NSX definitivno jest) s njime ni u kojoj religiji nije usporediv. Dakako, ako je poređenje potrebno, onda je tek McLaren P1, Ferrari LaFerrari i Porsche 918 moguće staviti u istu rečenicu s novim NSX-om, a u sklopu takve usporedbe NSX ispada najposebnijim od mnogo njih, jer je cijenom poput super-automobila na akciji u obližnjem salonu. Pametnome dosta.

Porsche Panamera

Svakako iznenađenja desetljeća i jedne od najozbiljnih prikaza pretvaranja odvratne gusjenice u predivnog leptira. Kada je prva Panamera prikazana svijetu, mnogi od nas su pomislili kako se radi o nekoj neukusnoj šali. Potom su šok i nevjerica prerasli u gađenje, a na kraju je cijela priča završila smijehom i sarkastičnim primjedbama na konto 911-ice na koju je pao "peh". Dakle prva je generacija Panamere usprkos neslaganjima nekih po tom pitanju (izuzev interijera) bila gadna poput gangrenozne rane, pa je ova druga generacija na tržište donijela jedno od najugodnijih iznenađenja u toku proteklih godina i Panameru svrstala na kartu najljepših automobila na svijetu. Luksuz i performanse nisu nešto što bismo posebno isticali, jer na kraju krajeva ipak je to Porsche, ali dizajn apsolutno očarava iz svih uglova i to je sasvim dovoljno da konstatiramo kako poželjniju limuzinu već dugo godina nismo imali prilike vidjeti.

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Ma jasno kao dan BMW M3 je super. Mercedes-Benz AMG C63 je također perverzija. Audi RS4 svakako  ima „ono nešto posebno“ usprkos činjenici koja kaže da je zbog pogona na sva četiri točka.No usprkos svim pozitivnim i posebnim stranama, niti jedan od tri navedena modela nema ono što ima Alfa Giulia Quadrifoglio – bukvalno klasičan dašak ludila i elegancije s kojima ova Alfa već s prvim fotografijama apsolutno očarava i obara s nogu htjeli to priznati ili ne. Naravno…već smo stoput utvrdili kako bismo radije kupili M3, nego „riskirali“ s Alfom, no sve je to samo teorija. U praksi bismo definitivno probdjeli nekoliko neprospavanih noći preispitujući razloge „za“ i „protiv“, jer kombinacija Ferrarija i Maseratija upakirana u Alfinu karoseriju jednostavno nije nešto što bi u bilo kojem rječniku označavalo nešto za odbaciti ili marginalizirati.I da , cijena je i više nego paprena, mada  s druge strane je ovo Alfa kakvu smo dugo,dugo željno iščekivali i sada kad se konačno nalazi među nama, ne vidimo druge opcije osim obožavanja svega što Giulia Quadrifoglio predstavlja. …a vjerovali ili ne, radi se o jako puno toga.Eto…naša je lista popunjena.Vjerovatno su  neki od automobila  s nje zasigurno naišli na odobravanje, dok su se zbog nekih mnogi zapitali kakvih smo se droga "dosinili" prije sastavljanja ove liste. Razumije se  da smo u nju mogli uvrstiti još svega i svačega, ali ovo su automobili na koje smo u bilo koje doba dana ili noći uvijek bili u mogućnosti obratiti potpunu pažnju. Iskreno se nadamo da ćete barem jednim  dijelom razumjeti kako smo i zašto sastavili ovu top-listu.

Comments

comments

NAJGLEDANIJI VIDEO DANAS NA PORTALU:

Na vrh
Zatvori