Novosti

Audi A3 redizajn koji je osvojio svijet!

Ovaj novi uspješni Audijev model je sada  još atraktivniji: Audi A3* se približava  startnoj liniji sa novim sistamima pomoći vozaču i motorima, kao i novo dizajniranim prednjim i stražnjim svjetlima. Novost kod unutrašnjosti predstavlja i inovativni koncept upotrebe i prikaza informacija – Audijev virtualni kokpit. Novi A3 je dostupan u izvedbi sa troje vrata kao Sportback, kao Sedan i još kao i Cabriolet. Sportska izvedba od Audi S3* dolazi nam sa raznim inovacijama i sa dodatno unaprijeđenim tu dinamičkim potencijalom. A3 serija modela nam nudi najraznovrsniju ponudu od svih pogonskih sistema u segmentu, uključujući još i izvedbu Audi A3 Sportback e-tron*.

Povezana slika

 

Sistemi pomoći vozaču iz Audijeve više klase

Sa raznim sistamima pomoći vozaču, redizajnirani novi Audi A3 ponovo podiže letvicu više u premium segmentu kompaktnih modela. Dodatno ovdje nam unaprijeđeni Audi active lane assist i Audi pre sense front sistemi, uključujući još i predviđanje zaštite pješaka, a nama čine vožnju u gradu ili  izvan njega još sigurnijom.

Novost u segmentu nam predstavlja sistem  pomoći koji  u prometnoj gužvi   djeluje zajedno sa Audijevim prilagodljivim tempomatom (ACC) i Stop&Go funkcijom. Ovaj opcijski sustav održava sigurnu udaljenost do vozila ispred, a u kombinaciji još sa S tronic mjenjačem može se samostalno zaustaviti i ponovo opet pokrenuti vozilo. U slučaju sporog prometa (do 65 km/h), ovaj sistem na dobro označenim cestama čak i bar nakratko preuzima upravljanje vozilom. Druga nova značajka je za ovu A3 obitelj opcijska pomoć  koju ima pri kočenju u nuždi. Ovaj sistem mu pokreće kočenje do sigurnog zaustavljanja, tako, da unatoč upozorenjima, vozač ne poduzme odgovarajuće korektivne potrebne akcije. Novi sistem  detekcije stražnjeg poprečnog prometa odmah upozorava vozača o nadolazećim vozilima,koji su blizu,kao  na primjer, onda prilikom izlaska u nazad iz mjesta poprečnog parkinga.

Slikovni rezultat za redizajn audi a3

Kontrole i zasloni, zatim informacije i zabava ,te još i Audi connect

Glavna značajka kod unutrašnjosti novog modela Audi A3*  čini tu Audijev virtualni kokpit. Ovaj inovativni koncept uporabe je po prvi put  dostupan u kompaktnoj klasi. Audijev virtualni kokpit daje najvažnije informacije o vožnji i prikazuje u nam  visokoj razlučivosti na TFT zaslonu dijagonale 12,3 inča. Vozač si može pritiskom na ”View” tipku na višenamjenskom upravljaču tu birati do dva prikaza. U klasičnom načinu prikaza se instrumenti  prikazuju u jednakoj veličini kao drugi uobičajeni analogni instrumenti.
S druge strane,kod informacijsko-multimedijalnom načina rada središnje mjesto zauzima karta navigacije ili prikaz telefonskog imenika, informacija radio prijemnika i audio sistem . Brojač okretaja kod motora i brzinomjer se prikazuju  kao mali okrugli instrumenti.

Struktura kod izbornika MMI sistema je mu redizajnirana. Upotreba sa tabličnom hijerarhijom se temelji  na pametnim telefonima.

Slikovni rezultat za redizajn audi a3

Središnji dio kod MMI sučelja je okrugli potenciometar, čiji je prsten  u top izvedbi osvijetljen je u bijeloj boji. Na njegovom se vrhu nalazi još na dodir osjetljiva površina za  unos znakova i geste pomicanja prstima, što ovdje vozaču, na primjer, omogućuje još i zumiranje karte. Iznad i pored tu središnjeg potenciometra se nalaze  prekidači i tipke preko kojih može vozač prolaziti kroz novo dizajniranu strukturu izbornika. Unaprijeđena mu je i glasovna kontrola za navigaciju, radio, te i medijske sadržaje i telefon sada također razumije mnoge fraze tu iz svakodnevnog govora.

 

I još u području informacija i zabave nama novi Audi A3 ponovo ovdje postavlja nove standarde. MMI radio plus sistem sa 7-inčnim zaslonom koji  električnim putem se izvlači s vrha središnje konzole je dio  serijske opreme. Opcijski dostupni MMI navigacijski sistem i MMI navigacijski sustav plus sa MMI sučeljem u kombinaciji sa Audi connect modulom u automobil donose nam i mnoge online funkcije. One,tu na primjer, uključuju navigaciju s Google Earth i Google Street View prometnim informacijama u našem stvarnom vremenu, kao i sa praktičnim informacijama o slobodnim parkirnim mjestima te i o odredištima, novostima ili čak i o vremenskoj prognozi. Informacije  prenose se tu preko super brzog LTE standarda. Potrebni paket od usluga neograničenog prijenosa podataka je uključen  zahvaljujući Audi connect SIM kartici koja nam dolazi uz sam automobil (samo za određena tržišta). Kupci mogu još i dobiti ovu integriranu SIM (e-SIM) karticu u kombinaciji sa Audi connect uslugom u Europi. Ova kartica omogućuje nam roaming usluge tako u većini europskih zemalja. Bez obzira tu na integrirane Audi connect usluge, ovi paketni podaci za individualnu uporabu Interneta se također mogu osigurati preko hotspota.

 

Povezana slika

Besplatna aplikacija kod Audi MMI connect nam omogućuje i druge usluge, kao što je i streaming online medijskih sadržaja i prijenos od kalendara sa pametnog telefona na MMI. Izvedba kod A3 e-tron* također još uključuje usluge potrebne za programiranje punjenja i za vremena kretanja te i za aktiviranje klima uređaja.

Pametni telefoni  se  s iOS i Android operativnim sistamima spajaju  sa automobilom preko sučelja Audijevog smartphone . Audi phone box uključuje u središnjem naslonu za ruku i  spajanje bliskim poljem za bežično povezivanje kod pametnih telefona sa antenom vozila te još  također omogućuje nam i bežično punjenje baterije (za mobilne uređaje koji to mu podržavaju).

Novo audijevi dizajnirani paketi opreme

Iako provedene su tu vrlo male promjene dimenzija – dužina mu je od 4,24 metra s međuosovinskim razmakom od 2,60 metara – novi Audi A3*se  čini  još sportskiji i izražajniji više no nego ikada. Njegova Singleframe prednja maska ima nešto oštrije konture te je i šira. Prednjasu mu svjetla  uža sa prepoznatljivim vanjskim konturama.

Stražnji kraj mu naglašava širinu novog A3 – sa vodoravnom osvijetljenom grafikom stražnjih svjetala i sa razdjelnim rubom iznad redizajniranog difuzora. Paleta od boja mu je proširena. Moguće  odabrati je do dvanaest boja karoserije, uključujući tu i pet novih boja: Ara plavu, Cosmic plavu, Nano sivu, Tango crvenu i Vegas žutu. Daytona siva perleffekt boja rezervirana je za S line exterieur paket.

Povezana slika

Novost za A3 model predstavljaju modularno izvedene linije opreme. Klijentima pružaju još veću slobodu odabira, a to se, po prvi put, također odnosi i na detalje vanjštine. Osim njegovih osnovnih modela u planu su još  dvije linije opreme, sport i design, sa opcijskim S line paketom i sa još posebnim dizajnerskim paketima opreme.

Značajno nadopunjena: ponuda motora

Ponuda motora za Audi A3 se  sastoji čak od šest motora (tri benzinska i tri dizelska). Raspon kod njihovih snaga se kreće  od 85 kW (110 KS) do 140 kW (190 KS). Sve izvedbe A3  zadovoljavaju normu emisije EU6.
S 1.0 TFSI motorom, Audi nam po prvi put u A3 seriji nudi tro-cilindrični motor. Ovaj njegov kompaktni motor razvija nam snagu od 85 kW (115 KS) i njegov okretni moment od 200 Nm od 2.000 do 3.500 okretaja u minuti. Ovaj novi nam bazni benzinski motor  učinkovit je i bez žrtvovanja bilo čega što odnosi se na užitak u vožnji.

TOP DESET NAJBOLJIH AUTOMOBILA

Automobili su pokazali da u novom stoljeću da više ni približno nisu ono što su nekada bili, oni su još jače skrenuli u domenu autonomije i dodatne opreme.Mada  je u svijetu na četiri točka ostalo malčice mjesta, pa je nekoliko proizvođača uspjelo proizvesti nekoliko zanimljivih i barem naizgled posebnih modela od kojih je ova lista sastavljena.

Bugatti Chiron

Mada je njegov prethodnik,moćni Veyron ispao revolucijom,  Chiron zapravo kao njegov nasljednik i ne može biti nešto mega-posebno, deseto je mjesto rezervirano za njega jer  taman tu negdje. Chiron zapravo je pokretni dokaz tome da proizvođači automobila i dalje brzinu vide kao nešto što savršeno paše uz ekskluzivnost, pa zbog toga ovaj automobil nije moguće staviti na bilo kakvu marginu. No da smo doživjeli šok zbog oduševljenja pri pojavljivanju prvih službenih navoda vezanih uz Chiron, ne možemo reći i zato se ovaj automobil nalazi tek na 10. mjestu.

Volkswagen Golf GTI Clubsport

Golf GTI Clubsport  je ove godine ne samo punio kompletan  medijski prostor, već je praktično provirivao iz ćoška zbog Dieselgatea – afere koja je svijetu vrlo ubjedljivo dala do znanja da Volkswagen zajedno sa svim drugim proizvođačima ekološki svjesnih dizela zapravo mulja koliko je dug i širok. Što god da  je pogodilo Volkswagen, njihov je Golf doživio ovu „hardcore“ verziju i poharao Nordschleife, pokazujući Renaultu srednji prst. Ruku na srce, moram reći da čak ni s rekordnim vremenom na „zelenom paklu“ ni sa svom silom performansi i opreme ovaj Golf ni približno ne opravdava svoju poprilično paprenu cijenu, ali to je već drugi par rukava. Kao automobil je ovaj Golf doista nešto spektakularno i posebno, a zatim i apsolutno neočekivano i ugodno iznenađenje iz Wolfsburga. Zato je svoje mjesto našao (i) ovdje.

Ford Focus RS

Uzmemo li u obzir to da su RS-Fordovi oduvijek imali „ono nešto posebno“, za očekivati je bilo da će i Focus RS najnovije generacije zadržati takav pristup. No ovaj je automobil apsolutno zaista prevazišao sva očekivanja. Priznajem, dizajnom definitivno nije nešto posebno, a onaj „Drift“ gumbić mnogima je smiješan i nepotreban dio opreme ovog automobila, ali performanse i stav koji iz sufiksa RS nekako čini skraćenicu za agresivnost jednostavno očarava – pogotovo u plavoj boji. Jasno ko bijeli dan da postoje brži, jači i ekskluzivniji automobili od ovog Forda, ali među konkurencijom u sklopu koje se Focus RS nalazi, jednostavno je nemoguće ne izdvojiti i ne obožavati ga. Pa ako već zbog ničeg drugog, onda je zbog toga zaslužio biti prisutan i ovdje.Slažeteli se?

Cadillac CTS-V

Da, poznato mi je ,velika većina vas ce reći da je BMW bolji i da Mercedes-Benz daje više razloga za kupnju, ljubitelji okupljeni oko „gospodara prstenova“ ili paraolimpijskog logotipa reći će kako nemamo pojma o čemu pričamo. No Cadillac sa svojim V-modelima tokom posljednjih godina pokazuje apsolutnu posvećenost performansama i u svijet nenormalno brzih limuzina donosi svoj unikatan potpis. Mada taj potpis nema tradiciju brzine i ludila s kojom raspolažu Audi, BMW i Mercedes-Benz, no kada se sjetimo da je Cadillac zaokrenuo iz svijeta namijenjenog mafijašima i penzionerima prema Le Mansu i Nordschleifeu, jasno je vidljivo zašto smo CTS-V stavili na ovu top-listu.

Chevrolet Camaro ZL1

Naravno na popis ide još jedan  "Amer" i svojevrsne legende koja još od šezdesetih Chevrolet stavlja na kartu proizvođača koji očaravaju stavom i performansama. Doduše, posljednja generacija Camara skroz malo  je izgubila kormilo, jer motor iz Corvette skupa s dijelovima ovjesa kakvi se nalaze na Cadillacovim V-modelima zajednički ne idu u prilog originalnosti, ali sve je to relativno nebitno kada se pogleda šira slika. ZL1 stvarno je siguran  automobil koji na dnevnoj bazi svojom pojavom može fascinirati gdje god da se pojavi, a na stazi je uvjerljiviji od mnogih skupljih pripadnika svijeta sportskih super brzih automobila. Možda je malčice „nabrijan“ u svom nastupu i time ispada smiješnim za sve one kojima nošenje kaubojskog šešira nije nimalo privlačno, ali s obzirom na to da su sve bitne komponente na njemu daleko nadmašle „muscle car“ filozofiju iz šezdesetih, Camaro ZL1 je jednostavno zakon i tu je kraj priče.

Mercedes-Benz AMG GT-C

AMG GT-C moguće opisati jedino jednom riječju "nema dalje"perverzija na četiri točka koja nikog ama baš nikog ne može ostaviti ravnodušnim .AMG GT je već sam po sebipredobar automobil koji krase brzina i performanse i onaj najbitniji faktor ekskluzivnosti, ali ova topless-verzija modela sve to podiže za još pokoju stepenicu. Uostalom, samo pogledajte kako to čudovište bez krova izgleda i kakav dojam odaje i sve će vam biti jasno.Ako kojim slučajem i dalje niste sigurni zašto smo ovaj automobil naveli u sklopu ove top-liste, možda je vrijeme da posjetite ljekara  ili jednostavno svoj auto-entuzijazam prebacite u neku drugu domenu poput npr. šivanja ili kuhanja.

Renault Talisman (pogotovo karavan)

„Renault? Halo legendo četvrto mjesto? Da li ste vi normalni?!?“ Sigurna  pitanja, moramo priznati. No Talisman nastavlja onu ispravnu ideologiju luksuza i apsolutne udobnosti iz nekih prošlih vremena, te korača istim stazama kojima su koračali modeli 20, 25, 30 i svemirska limuzina iz devedesetih, odnosno Safrané. Ruku na srce, ovaj se automobil možda i ne bi našao na ovoj top-listi da nije bilo ovogodišnjeg Auto Showa, gdje je na Renaultovom izlagačkom prostoru plavi karavan tog naziva nekima od nas uzrokovao nekontrolirano ispuštanje sline iz usta. Uzimajući u obzirom na to da oduvijek volimo karavane (i to pogotovo one brze ili po nečem posebno atraktivne), to i nije nešto čudno, no s obzirom na Renaultove modele koji su tokom  posljednjih godina opisivali firmu i njenu orijentaciju na tržištu, Talisman nas je izuzetno pozitivno  iznenadio u svakomn pogledu. Samim time je ovaj model zasjao u svom punom sjaju i definitivno pokazao da Renault može proizvesti puno uvjerljivije modele od blijedih SUV-a i CrossOvera kakve smo navikli gledati na tržištu s logotipom „tvoraca automobila“.

Acura (Honda) NSX

Mada je izrada modela trajala više od deset godina i usprkos činjenici da je originalni NSX nešto apsolutno neponovljivo, Honda je još jednom pokazala da u svojim redovima i dalje ima ekipu koja može i zna iznenaditi čak i one najzahtjevnije među nama.Ako će mo iskreno  novi  NSX Hibrid  kao takav ima itekako puno razloga da ga ne volimo baš previše, ali ovaj automobil umjesto ekoloških muljarija i marketinških trikova raspolaže s pravim, stvarnim i iskoristivim performansama koje ga čine itekako posebnim. Sasvim realno gledano, ovaj automobil ni u bunilu ne treba uspoređivati s Priusom, jer kao pravi sportski automobil (što NSX definitivno jest) s njime ni u kojoj religiji nije usporediv. Dakako, ako je poređenje potrebno, onda je tek McLaren P1, Ferrari LaFerrari i Porsche 918 moguće staviti u istu rečenicu s novim NSX-om, a u sklopu takve usporedbe NSX ispada najposebnijim od mnogo njih, jer je cijenom poput super-automobila na akciji u obližnjem salonu. Pametnome dosta.

Porsche Panamera

Svakako iznenađenja desetljeća i jedne od najozbiljnih prikaza pretvaranja odvratne gusjenice u predivnog leptira. Kada je prva Panamera prikazana svijetu, mnogi od nas su pomislili kako se radi o nekoj neukusnoj šali. Potom su šok i nevjerica prerasli u gađenje, a na kraju je cijela priča završila smijehom i sarkastičnim primjedbama na konto 911-ice na koju je pao "peh". Dakle prva je generacija Panamere usprkos neslaganjima nekih po tom pitanju (izuzev interijera) bila gadna poput gangrenozne rane, pa je ova druga generacija na tržište donijela jedno od najugodnijih iznenađenja u toku proteklih godina i Panameru svrstala na kartu najljepših automobila na svijetu. Luksuz i performanse nisu nešto što bismo posebno isticali, jer na kraju krajeva ipak je to Porsche, ali dizajn apsolutno očarava iz svih uglova i to je sasvim dovoljno da konstatiramo kako poželjniju limuzinu već dugo godina nismo imali prilike vidjeti.

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Ma jasno kao dan BMW M3 je super. Mercedes-Benz AMG C63 je također perverzija. Audi RS4 svakako  ima „ono nešto posebno“ usprkos činjenici koja kaže da je zbog pogona na sva četiri točka.No usprkos svim pozitivnim i posebnim stranama, niti jedan od tri navedena modela nema ono što ima Alfa Giulia Quadrifoglio – bukvalno klasičan dašak ludila i elegancije s kojima ova Alfa već s prvim fotografijama apsolutno očarava i obara s nogu htjeli to priznati ili ne. Naravno…već smo stoput utvrdili kako bismo radije kupili M3, nego „riskirali“ s Alfom, no sve je to samo teorija. U praksi bismo definitivno probdjeli nekoliko neprospavanih noći preispitujući razloge „za“ i „protiv“, jer kombinacija Ferrarija i Maseratija upakirana u Alfinu karoseriju jednostavno nije nešto što bi u bilo kojem rječniku označavalo nešto za odbaciti ili marginalizirati.I da , cijena je i više nego paprena, mada  s druge strane je ovo Alfa kakvu smo dugo,dugo željno iščekivali i sada kad se konačno nalazi među nama, ne vidimo druge opcije osim obožavanja svega što Giulia Quadrifoglio predstavlja. …a vjerovali ili ne, radi se o jako puno toga.Eto…naša je lista popunjena.Vjerovatno su  neki od automobila  s nje zasigurno naišli na odobravanje, dok su se zbog nekih mnogi zapitali kakvih smo se droga "dosinili" prije sastavljanja ove liste. Razumije se  da smo u nju mogli uvrstiti još svega i svačega, ali ovo su automobili na koje smo u bilo koje doba dana ili noći uvijek bili u mogućnosti obratiti potpunu pažnju. Iskreno se nadamo da ćete barem jednim  dijelom razumjeti kako smo i zašto sastavili ovu top-listu.

Comments

comments

NAJGLEDANIJI VIDEO DANAS NA PORTALU:

Na vrh
Zatvori